برنامه‌ریزی برای حل مشکل معیشتی مردم در دولت آینده

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در جامعه مشکلات عمده‌ای داریم که مهمترین آن مباحث اقتصادی، معیشت مردم و بیکاری جوانان است که دولت آینده باید برای رفع آن‌ها برنامه ارائه دهد.

 سید البرز حسینی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با بیان اینکه با توجه به مشکلات کشور، مهمترین موضوع در انتخابات، حضور مردم است، اظهار کرد: در جامعه مشکلات عمده‌ای داریم که مهمترین آن مباحث اقتصادی، معیشت مردم و بیکاری جوانان است.

وی با اشاره به اینکه دولت آینده باید برای مباحث مربوط به معیشت و تولید برنامه داشته باشد افزود: راه انداختن کارگاه‌ها و رفع موانع تولیدی هم باید در دستور کار قرار بگیرد و همچنین باید انگیزه جدی برای حل مشکل مسکن مردم را داشته باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بالا بردن سطح علمی دانشگاه‌ها یکی از معضلات جدی این روزها است که دولت باید برای حل آن برنامه‌های جدی را در دستور کار قرار دهد.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع بعدی که باید دولت آینده به آن توجه کند مباحث مربوط به برجام است. با توجه به اینکه بسیاری از صنایع کشور از جمله حوزه پزشکی به صنعت هسته‌ای وابسته است، لذا نیاز داریم به تکنولوژی مسالمت‌آمیز هسته‌ای دست پیدا کنیم؛  ولی چون در دنیا از این امر برای ایران هراسی استفاده می‌شود، بنابراین یکی از محورهایی که دولت آینده باید پیش ببرد، حل مساله برجام است.

کد خبر: 18366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =