ایران - استرالیا ؛ آغاز هفته چهارم برای بلندقامتان

تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا می‌رود.

به گزارش آتیه‌آنلاین، هفته چهارم رقابت های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ بعد از سه روز وقفه بین هفته سوم تا این هفته، از فردا آغاز خواهد شد و  تیم ملی والیبال کشورمان در اولین بازی هفته چهارم خود به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا خواهد رفت. تیم ملی ایران در دو دوره گذشته لیگ ملت‌ها با نتایج مشابه ۳ بر صفر از سد حریف عبور کرده اند. استرالیا تنها تیم در مسابقات است که موفق به کسب پیروزی و امتیاز نشده است و در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان آلکنو در دهمین مسابقه خود باید به مصاف استرالیا بروند. این بازی قرار است فردا (سه‌شنبه) ۱۴:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال استرالیا برای این دوره ۱۸ بازیکن را انتخاب کرده است. تیم ملی استرالیا با سرمربی جدید خود راهی لیگ ملت‌های 2021 شد. والیاروها مارکوس میراندای برزیلی به تازگی هدایت کانگوروها را برعهده گرفته است. وی بازیکن سابق والیبال است که سابقه چهار دوره حضور در المپیک را هم در کارنامه دارد.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در 3 هفته ابتدایی موفق به کسب 5 پیروزی شدند و در 4 بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. ملی ایران شروع نگران کننده‌ای داشت و نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد، اما پس از آن توانست از سد تیم‌های هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا عبور کند. ایران در دو بازی پایانی هم با نتایج 3 بر 2 مغلوب تیم‌های صربستان و آلمان شد و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت. 

در طرف مقابل تیم ملی استرالیا تمام مسابقات خود را با شکست پشت سر گذاشته و تنها صفر جدول رده بندی به تعداد پیروزی‌های استرالیا مربوط می‌شود. شاگردان میراندا در دو بازی نخست خود با نتیجه مشابه 3 بر صفر مغلوب آلمان و بلغارستان شدند. سپس با نتیجه 3 بر یک به فرانسه باختند. لهستان، روسیه و آمریکا دیگر تیم‌هایی بودند که با نتیجه 3 بر صفر از سد استرالیا گذشتند. ژاپن با نتیجه 3 بر یک این تیم را از پیش رو برداشت. آرژانتین و ایتالیا هم دیگر تیم‌هایی بودند که استرالیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آنها شد.

این تیم بدون کسب پیروزی و امتیاز در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد و به نظر نمی رسد حریف سرسختی برای والیبال ایران به حساب بیاید.

در این هفته تیم ملی والیبال ایران علاوه بر استرالیا باید با دو تیم برزیل و اسلوونی نیز دیدار کند که حریفان ساده ای به شمار نمی‌روند. گفتنی است در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۱ برزیل، ایران، هلند (جایگزین چین)، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین به عنوان ۱۲ تیم ثابت و استرالیا، بلغارستان، کانادا و اسلوونی به عنوان چهار تیم غیر ثابت، حضور دارند.

کد خبر: 18298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =