آغاز اردوی تیم ملی فوتسال در کیش

تمرینات سومین اردوی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی در سالن چند منظوره المپیک جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش آتیه آنلاین، شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه از امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد به مدت پنج روز در سومین اردو، خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال که در شهریور امسال برگزار می شود آماده می کنند.

سالار آقاپور، علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، باقر (مسعود) محمدی، علی ابراهیمی، فرهاد توکلی، بهزاد عظیمی، محمد نجف زنگی، سعید مومنی، علی رستمی، اصغر حسن‌زاده، طاها نعمتیان، میثم خیام، مسلم اولاد قباد، سعید احمد عباسی، کیانوش شیرپور، محمد شجری، رضا سپندار ۱۹ بازیکن حاضر در این اردو است.

مسابقات جام جهانی حاضر از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر با حضور ۲۴ تیم به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شوند.

قرعه کشی مسابقات جام جهانی روز گذشته ۱۱ خرداد ماه در زوریخ سوئیس انجام و ایران با آرژانتین قهرمان دوره گذشته این رقابتها، آمریکا و صربستان هم‌گروه شد.

کیش دارای  ۴۳ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۳۸ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش هم اکنون ۴۴ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

کد خبر: 17430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =