بلاتکلیفی دور برگشت لیگ هندبال

مسابقات دور دوم مرحله رفت لیگ برتر مردان را به بهترین شکل ممکن و با بروز کمترین مشکل برگزار شد اما هنوز زمان برگزاری مرحله برگشت مشخص نیست.

به گزارش آتیه آنلاین، دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال مردان از سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه شروع و طی چهار روز با برگزاری ۱۲ دیدار در تالار هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیگیری شد. 

دور اول مرحله رفت این مسابقات نیز از ۱۹ مهر و با حضور ۱۲ تیم در تهران و به صورت متمرکز برگزار شد. 

در پایان رقابت‌های مرحله رفت لیگ برتر هندبال تیم نیروی زمینی شهید شاملی با چهار برد در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار گرفت و در گروه دوم نیز تیم مس کرمان مدعی قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر با چهار برد در صدر گروهش ایستاد.

«علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال  در خصوص برگزاری این رقابت‌ها، اظهار داشت: دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان‌ماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و تیم‌ها در این دوره نیز موظف بودند که قبل از آمدن به تهران تست PCR دهند. 

وی ادامه داد: بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ در روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه نیز تست دادند و کمترین میزان مبتلا را داشتیم که حتی از دور اول هم این تعداد کمتر بود. ۱۲ تیم در این دوره حضور داشتند و این مسابقات در چهار روز به بهترین شکل ممکن و با بروز کمترین مشکل برگزار شد.  

رییس فدراسیون هندبال در مورد برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال، عنوان کرد: هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتیم و منتظر هستیم که ببینیم وضعیت به چه شکل خواهد بود. هفته آینده تصمیم خود را مبنی بر برگزاری دور برگشت به صورت ۱۰ روزه و در یک مرحله یا برگزاری لیگ مانند دور رفت و در دو مرحله را اتخاذ خواهیم کرد. 

پاکدل درباره برگزاری لیگ برتر هندبال زنان نیز، گفت: این مسابقات قرار است در مشهد و به صورت متمرکز برگزار شود. این رقابت‌ها در حال حاضر حدود یک هفته به تعویق افتاده است. مبتلا شدن به کرونا اجتناب‌ناپذیر است اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که لیگ‌هایمان را با کمترین مشکل برگزار کنیم. البته تیم‌ها باید خودشان هم مراقبت شدیدی داشته باشند و تمامی پروتکل‌های اعلام شده را با دقت رعایت کنند. 

کد خبر: 1718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =