بازنگری طبقه‌بندی مشاغل و حق جذب راهبران مترو

جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی مشکلات راهبران شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حضور اعضای کمیسیون، مدیران مترو و نمایندگان راهبران مترو برگزار و شرکت بهره برداری مترو تهران مکلف شد در بررسی و بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل، بحث حق جذب راهبران مترو را نیز مورد توجه قرار دهد.

به گزارش آتیه انلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی مشکلات راهبران شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حضور اعضای کمیسیون، مدیران مترو و نمایندگان راهبران مترو برگزار شد.

 در این جلسه با حضور رییس شورای شهر تهران، کارشناسان کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، گزارشی از مشکلات و مطالبات راهبران مترو ارائه کردند.

بنابراین گزارش نمایندگان راهبران و مدیران مترو نیز در خصوص موضوعات مطرح شده به بیان اقدامات صورت پذیرفته پرداختند.

در این جلسه مقرر شد شرکت مترو تهران ظرف چند روز آینده قرارداد مشاوره جهت بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل شرکت مترو را با یکی از شرکت‌های متخصص در این زمینه منعقد و در آن کمیته بازنگری نیز نماینده‌ای از راهبران مترو حضور داشته باشد.

همچنین شرکت بهره برداری مترو تهران مکلف شد در بررسی و بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل، بحث حق جذب راهبران مترو را نیز مورد توجه قرار دهد.

با توجه به اینکه تشکیل شورای اسلامی کار در شرکت مترو از خواسته‌های راهبران بود، قرار شد شرکت مترو در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوزهای لازم از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به منظور برگزاری مجمع عمومی و انتخابات شورای کار اقدام کند و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

کد خبر: 17133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =