تراکتور - فولاد؛ جدالی برای افشای نقش ِ فیروز کریمی

تیم تراکتور سازی تبریز برای نخستین بار پس از اعلام فیروز کریمی به عنوان مشاور فنی، فردا برابر فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم تراکتورسازی تبریز که از ابتدای فصل جاری روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و بارها شاهد تغییراتی در این تیم بودیم، پس از ناکامی‌های چند هفته اخیر خود این بار نام فیروز کریمی را به عنوان مشاور فنی به خود دید تا منتظر تغییراتی جدید در ساختار فنی تیم تبریزی باشیم.پس از آنکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز عنوان کردند که فیروز کریمی زین پس به عنوان مشاور فنی در تیم تراکتورسازی حضور خواهد داشت، برخی‌ها مدعی شدند که این یک نام تشریفاتی برای این مربی است و کریمی  در واقع هدایت تیم تراکتور را عهده دار شده است و این نشان از ناامیدی مدیران تراکتور از رسول خطیبی است. 

با این تفاسیر تیم تراکتور سازی فردا از ساعت ۲۰:۴۵ در اهواز باید به مصاف تیم فولاد خوزستان برود. دیداری که اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد و به نوعی نشان دهنده این موضوع نیز خواهد بود که به واقع فیروز کریمی در حال ایفای چه نقشی در تیم تراکتورسازی است. 

 جدال دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که جدا از رقابت امتیازی این ۲ تیم پرطرفدار، در واقع آغازی مهم برای فیروز کریمی در تیم تراکتورسازی تبریز است. هرچند به صورت رسمی کریمی به عنوان مشاور فنی تراکتور معرفی شد اما برخلاف آنچه عنوان شده اختیارات فنی کریمی چیزی بیشتر از یک مشاور است. شنیده ها حاکی از این است که مدیریت تمرین آخر تیم تراکتور را نیز فیروز کریمی بر عهد داشته است و رسول خطیبی در تمرین دخالتی نداشته است. 

این موضوع نشان از این دارد که شاید بتوان مدعی شد که فیروزی کریمی را باید نفر اول نیمکت تراکتور در بازی برابر فولاد دانست و قطعا فردا رویارویی فیروز کریمی با جواد نکونام جدالی دیدنی خواهد بود؛ جایی که تیم خوزستانی با در نظر گرفتن بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات خود فراتر از انتظار ظاهر شده و موفقیت این تیم در بازی‌های عقب‌افتاده می‌تواند فولاد را دوباره به جمع ۴ تیم بالایی جدول برساند. از طرفی تراکتورسازی برای اثبات شایستگی  های خود به چیزی جز پیروزی در این مسابقه فکر نخواهد کرد. 

کد خبر: 16454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =