تونس پروازهایش با لیبی را از سرمی‌گیرد

 خطوط هوایی تونس از افتتاح مقر جدید خود در طرابلس، پایتخت لیبی خبر داد تا بدین ترتیب سفرهایش به لیبی بعد از توقف هفت ساله که به دلیل ناآرامی‌ها بود، ازسرگرفته شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از القدس العربی، خطوط هوایی تونس از افتتاح مقر جدید خود در طرابلس، پایتخت لیبی خبر داد تا بدین ترتیب سفرهایش به لیبی بعد از توقف هفت ساله که به دلیل ناآرامی‌ها بود، ازسرگرفته شود.

شرکت خطوط هوایی تونس از انجام یک سفر به فرودگاه معیتیقه در طرابلس و سه سفر به بنغازی خبر داد تا بدین ترتیب، سفرهای روزانه به صورت منظم به لیبی ازسرگرفته شود.

«خالد الشلی»، مدیرکل خطوط هوایی تونس اعلام کرد: «بازگشت پروازها مساله‌ای فراتر از یک امر نمادین است، چراکه لیبی فقط یک مسیر و خط تجاری نیست، بلکه یک کشور برادر است که روابط محکمی با آن داریم.:

وی افزود: «در سال ۲۰۱۳ تعداد بالایی از مسافران لیبیایی با خطوط هوایی تونس جابه جا شدند که تعداد آنها در آن هنگام به هفت هزار تن رسید و ما امیدواریم که این آمار در سال ۲۰۲۲ محقق شود. با وجود محدودیت‌های بهداشتی و تعداد محدود مسافران اما به نظر ما رسید که به لیبی بازگردیم تا سایر خطوط هوایی جهانی را به افتتاح دفاتر خود و ازسرگیری پروازهایشان ترغیب کنیم. این بازگشت ما در راستای تقویت پیوندهای دوستی و فعال سازی روابط تجاری است.»

کد خبر: 16432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =