انجام ۶۵۰۰ سی تی اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی ساوه

رئیس بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ٦٥٠٠ مورد سی تی اسکن در این بیمارستان انجام شده است که ۲۵۰۰ مورد آن مربوط به بیماری کرونا بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد سبط طباطبایی گفت: با شیوع بیماری کووید ۱۹ در اسفند ماه سال گذشته، بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه بنا بر تصمیم قرارگاه پدافند زیستی به عنوان مرکز درمانی اصلی پذیرش بیماران کرونا در شهر ساوه انتخاب شد.

وی افزود: در این مدت، بیمارستان شهید چمران توانسته با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و امکانات و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران کرونایی و غیر کرونایی کارنامه‌ای درخشان از عملکرد خود در این برهه حساس از تاریخ کشور ثبت کند.

وی افزود: یکی از واحدهای بیمارستانی که در این مدت دوشادوش سایر حوزه‌های بهداشت و درمان برای حفظ جان و سلامت هموطنان تلاش شبانه‌روزی دارند و زحماتشان در ایام کرونا چند برابر شده است، واحد رادیولوژی است که با وجود خطرات ناشی از پرتو، در خدمت به بیماران و جامعه پزشکی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در تشخیص آﻻم دردمندان و تأمین سلامتی انسان‌ها نقش ارزنده‌ای را ایفا می کنند.

طباطبایی ادامه داد: یکی از روش‌های تشخیص و تعیین میزان پیشرفت کووید ١٩ انجام سی تی اسکن ریه است، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ٦٥٠٠ مورد سی تی اسکن در واحد رادیولوژی این مرکز انجام شده است که ٢٤٩٤ مورد آن برای تشخیص و یا کنترل پیشرفت بیماری کرونا بوده است.

رئیس بیمارستان شهید چمران ساوه با اشاره به وضعیت فوق بحرانی شهرستان ساوه از نظر شیوع کرونا اظهار داشت: ایثار و از خودگشتگی کادر درمان و تلاش های شبانه روزی کارکنان این مرکز، برای ارتقاء سطح سلامت بهبودی بیماران، مثال زدنی است و  خدا را شاکریم که کادر درمان با وجود خستگی طولانی مدت، با جان و دل و خالصانه در خدمت مردم هستند  و ما قدردان تلاشها و ایثارگری های این عزیزان هستیم.

کد خبر: 1624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =