استقلال ۲ - ۱ ذوب آهن؛ انتقام مجیدی با درخشش اسماعیلی

دو تیم استقلال و ذوب آهن در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی، در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف ذوب آهن رفت. شاگردان فرهاد مجیدی در دور یک شانزدهم با پیروزی برابر پیکان راهی این مرحله شدند و ذوب آهن نیز موفق به برتری در برابر شهرخودرو شد.

تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب بازی‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی به پایان رسید. دیدار دو تیم در نیمه نخست گلی در پی نداشت تا استقلال و ذوب آهن بدون گل زده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم بازی استقلال تهران ابتدا با گل فرشید اسماعیلی از حریف پیش افتاد که این برتری زیاد طول نداشت تا روی اشتباه حسینی، ذوب آهن به گل تساوی برسد؛ درحالیکه پیش بینی می‌شد پس از این گل بازی گره بخورد و برای ادامه مسابقه دو تیم در گلزنی تلاش نداشته باشند روی حرکت تیمی آبی پوشان به گل رسیدند تا دوباره از حریف پیش بیفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا استقلال تهران انتقام شکست در لیگ برتر را به نوعی از ذوب آهن بگیرد و هم جواز صعود به دور یک چهارم نهایی را به دست بیاورد.

کد خبر: 16233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =