استقلال - ذوب آهن؛ جدال حیثیتی برای فرهاد و شاگردانش

دو تیم استقلال و ذوب آهن اصفهان حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) وارد ادامه رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد و سه دیدار در چارچوب این مرحله برگزار خواهد شد. در بین این ۳ مسابقه دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن اصفهان حساس‌ترین مسابقه خواهد بود.

تیم استقلال در شرایطی در این مسابقه به میدان می رود که در دو مسابقه قبلی خود در لیگ برتر تن به شکست دادند. شکست در دربی مقابل پرسپولیس روحیه این تیم را تضعیف کرده است و حالا باید در برابر ذوب آهن قرار بگیرند و قصد آن‌ها از تنها و تنها پیروزی است. در غیر این صورت هواداران خود را عصبانی خواهند کرد و از طرفی بعید نیست که مدیران استقلال به فکر تغییر و تحولاتی در تیم شان بیفتند. از طرفی استقلال با نتایجی که در لیگ کسب کرده است شانس قهرمانی را از دست  داده و تنها بستری که می تواند منجر به کسب جام برای این تیم شود، جام حذفی است. از بخت بد استقلال با قرعه سختی روبه رو شده است.

این بازی حساس‌ترین مسابقه در مرحله یک هشتم نهایی است. استقلال بدون اغراق با سخت‌ترین قرعه روبه رو شده است. عبور از ذوب آهن کار راحتی نیست بخصوص اینکه هفته گذشته شاگردان فرهاد مجیدی در خانه‌ خود غافلگیر شدند و در عین ناباوری ۲ بر صفر بازی را به ذوب آهن در لیگ برتر واگذار کردند. حالا تمام امید آبی‌پوشان تهرانی به فتح جام حذفی است تا در این فصل کرونایی دستش از جام کوتاه نماند.

ذوب آهن نیز مانند استقلال در هفته‌های اخیر بازی‌های دشواری را پشت سر گذاشته است و حاصل تلاش این تیم نتایج چندان خوبی نیز نبوده است. شاگردان حسینی بعد از برد مقابل استقلال راهی سیرجان شدند و ۳ امتیاز را به میزبان خود دادند. حالا دوباره باید در جام حذفی در کمتر از دو هفته مقابل استقلال قرار بگیرند و هفته آینده هم با پرسپولیس در لیگ برتر بازی دارند.

 استقلال در حالی فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب آهن می رود که در ۲ بازی رفت و برگشت در لیگ برتر موفق به پیروزی مقابل این تیم نشد.

در بازی رفت که فکری سرمربی استقلال و رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن بودند، دو تیم در ورزشگاه فولادشهر به مساوی بدون گل رضایت دادند و در بازی برگشت که چندی پیش در ورزشگاه آزادی برگزار شد، شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند تیم فرهاد مجیدی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهند.

دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۹ و ۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار را محسن قهرمانی بر عهده خواهد داشت. 

کد خبر: 16044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =