معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بعد از ظهر یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در این مراسم علی عبدالله پور به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه معرفی شد.

در این جلسه عبدالله پور اظهار داشت: بعد از این بنا بر وظیفه هدایت این کشتی بر عهده من است و با تو جه به ۵ نکته مهمی که در حکم انتصاب آمده است نقشه راهی است که سعی می‌کنم با همان رویکرد و دستورات که در آن هماهنگی کامل با شرکت راه‌آهن شهر تهران و حومه (مترو) هیات مدیره و سایر واحدهای مرتبط بیان شده و مطمئنا نیاز است تا تعاملات عمیق‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش بعدی نسبت به افزایش انضباط و بهینه‌سازی ساختار سازمانی و سرمایه‌های انسانی و تأمین منابع مالی در چارچوب بودجه سالیانه مطرح‌شده با توجه به شرایط سختی که داریم امیدواریم موفق عمل کرده تا به هدف نهایی که ارتقاء مستمر کیفیت و بهره‌وری در فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان است دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: ما تنها شرکت ریلی درون‌شهری هستیم که در پایتخت خدمات‌رسانی داریم امیدوارم با همراهی دوستان و همکاران همان‌طور که تا به امروز مدیریت شرکت را یاری کردند مرا نیز در این مسیر همراهی کنند.

در ادامه این مراسم عبدالله پور با تشکر از زحمات نوبخت مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: امیدوارم بتوانم در کنار این مجموعه روند رو به رشد متروی تهران را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

کد خبر: 15932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =