عباسعلی: برای رهایی از مصدومیت ثانیه‌شماری می‌کنم

ملی‌پوش المپیکی کاراته ایران اظهار داشت: برای اینکه هر چه زودتر بهبودی‌ام را بدست بیاورم و از بند مصدومیت رها شوم ثانیه شماری‌ می‌کنم.

حمیده عباسعلی، بانوی کاراته‌کا تیم ملی کاراته ایران که اسفند ماه سال گذشته و در جریان مسابقات انتخابی المپیک در برابر حریف ایتالیایی خود، از ناحیه رباط صلیبی پای چپ دچار آسیب دیدگی شدیدی شد، چند روز قبل به آلمان سفر کرد تا روند درمان خود را در این کشور ادامه دهد و بتواند سلامتی خود را به دست بیاورد.

این دختر کاراته کار کشورمان، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره وضعیت خود، گفت: پس از اینکه در اتریش دچار آسیب دیدگی شدم با تصمیم کمیته ملی المپیک به سرعت راهی آلمان شدم و نخستین جراحی روی پای من صورت گرفت، حالا و بعد از گذشت چند ماه بار دیگر باید به آلمان میرفتم تا مجدد جراحی دیگری را انجام دهم. چند روز نخست سفر دومم مشغول انجام آزمایشات بودم و قرار است روز چهارشنبه جراحی روی پای من صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد، به محض ورودم به هانوفر از من تست کرونا گرفته شد و تا زمانی که جواب منفی تست به دستم برسد، در هتل اقامت داشتم و بعد از آن به من اجازه داده شد برای انجام معاینات و آزمایشات لازم هتل را ترک کنم و به مطب پزشکم مراجعه کنم. در نهایت با انجام معاینات نهایی قرار شد که فردا (چهارشنبه) عمل جراحی دوم انجام داده شود.

عباسعلی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، سفرش به تعویق افتاد و شرایط برایش کمی دشوار شد، گفت: من چند ماه قبل ویزای این سفر را گرفته بودم، اما سخت گیری های کشور آلمان در ورود و خروج مسافران باعث شد مدتی زمان ببرد تا مجوزهای لازم برای ورود من صادر شود. در نهایت نیز پزشک من توانست این مجوز را بگیرد و من بتوانم بالاخره راهی آلمان شوم.

بانوی المپیکی کاراته ایران در ادامه افزود: پس از انجام جراحی مدتی در آلمان می مانم تا دوره ریکاوری را اینجا سپری کنم. نیاز به چند جلسه فیزیوتراپی دارم که انجام شود و بعد به ایران بازمی‌گردم.

عباسعلی اضافه کرد: دوست دارم هر چه زودتر از این آسیب دیدگی خلاص شوم و بتوانم به تمریناتم برگردم. دلم برای کاراته تنگ شده است و برای بازگشت به تاتامی لحظه شماری می‌کنم.

وی ادامه داد: من قرار است برای نخستین بار حضور در المپیک را تجربه کنم و این انگیزه من را برای اینکه روند درمانم را با روحیه مضاعف پیگیری کنم دو چندان می‌کند. امیدوارم هرچه زودتر وضعیت کرونا بهبود پیدا کند و زندگی به حالت عادی خود برگردد. من بی صبرانه منتظرم که زمان برگزاری المپیک قطعی شود و بتوانم روی تاتامی معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان برای ایران عزیزم مبارزه کنم.

کد خبر: 1556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =