نگاهی به وضعیت مصدومان استقلال پیش از دربی

تیم استقلال با مصدومیت‌هایی پیش از دیدار با پرسپولیس مواجه است که این تیم را نگران کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، استقلال تهران شب گذشته در دیدار با ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد. آبی پوشان در شرایطی تن به این شکست دادند که باید در بازی بعدی به مصاف حریف دیرینه خود یعنی پرسپولیس برود. استقلالی‌ها در آستانه دربی مصدومانی نیز دارند که کارشان را سخت خواهد کرد و مقابل این تیم دوباره جان گرفته این روزها، کسب پیروزی را برایشان دشوار می‌کند. 

در میان مصدومان کنونی استقلال وضعیت وریا غفوری و شیخ دیاباته بهتر از دو بازیکن دیگر است.  دیاباته حتی در بازی با تیم ذوب آهن هم به میدان رفت  هرچند عملکرد قابل دفاعی نداشت. با این وجود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیاباته تا دربی شرایط بهتری هم پیدا خواهد کرد و احتمالاً در آن بازی در ترکیب اصلی فرهاد مجیدی قرار گرفته  و فیکس خواهد بود.

 وضعیت وریا غفوری هم به گونه‌ای است که تا دربی به اوج آمادگی می‌رسد. وریا که در لیگ قهرمانان آسیا دو بار توانست عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورد،  اما فرهاد مجیدی ترجیح داد این بازیکن کلیدی‌اش در بازی با ذوب‌آهن کنار استقلال نباشد تا برای دربی در اوج آمادگی باشد. او تمریناتش را از امروز در کنار استقلالی ها آغاز کرد و تا زمان دربی به آمادگی لازم می رسد.

 با این حال اما شرایط فرشید اسماعیلی متفاوت‌تر است و اگر روند بهبودی این بازیکن تا بازی با پرسپولیس به خوبی طی نشود، او در بازی حساس جمعه شب نیز نمی‌تواند در ترکیب تیم خود قرار  بگیرد. البته تعویق دو روزه بازی‌ها سبب شد امیدواری برای بازگشت این بازیکن بیشتر شود اما شاید این دو روز هم کمکی به بازیکن مصدوم استقلال نکند تا در آن بازی به میدان برود.

با این حال سرمربی استقلال از پزشک معتمد خود خواسته وضعیت این بازیکن را به دقت مورد بررسی قرار دهد تا اگر شد از وجود  او در دربی استفاده کند. باید دید که تلاش پزشک معتمد مجیدی چه خواهد شد و آیا او می‌تواند این بازیکن را که در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشت به بازی حساس با رقیب سنتی برساند یا خیر؟

پیش از این تردیدهایی هم در مورد محمد نادری وجود داشت، ولی او توانست خودش را به بازی ذوب‌آهن برساند. اما او هم از آمادگی کامل برخوردار نبود. 

وضعیت موجود نشان از این دارد که فرهاد مجیدی باید تیمی را راهی دیدار با پرسپولیس کند که یه اندازه کافی در شرایط ایده آل نیست. بازیکنان آسیب دیده استقلال دست فرهاد مجیدی را در پوست گردو گذاشته‌اند و قطعا نخواهند توانست از تمام توانمندی خود استفاده کنند و باید بازی محتاطانه ای را در دستور کار داشته باشند. مشکل دیگر استقلال برای شهرآورد این است که این تیم آرش رضاوند را هم در بازی دربی در اختیار ندارد. این بازیکن شب گذشته در دیدار با ذوب آهن کارت زرد دریافت کرد، سه کارته شد و بازی مقابل سرخ پوشان را از دست داد. 

کد خبر: 15352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =