بازگشت ناامیدکننده استقلال با شکست برابر ذوب آهن

تیم استقلال با شکست مقابل ذوب آهن اصفهان، بازگشتش به لیگ برتر فوتبال را با ناامیدی آغاز کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، در آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال تهران از ساعت ۲۲ و ۱۵ در استادیوم ۱۰۰ هزارنفری آزادی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در پایان این مسابقه با دو گل مقابل حریف خود تن به شکست داد تا امیدش برای ماندن در کورس قهرمانی کم شود. 

پیام حیدری به همراه حسن ظهیری و مهدی الوندی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده دارند. محسن ترکی داور باسابقه کشورمان نیز ناظر این بازی است. رضا محمود آبادی از ذوب آهن و آرش رضاوند از استقلال در این نیمه کارت زرد دریافت کردند. رضاوند با این کارت دیدار شهرآورد پایتخت که روز جمعه برگزار می شود را از دست داد.

تیم استقلال تهران برای ترکیب ابتدایی خود از رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی و آرش رضاوند استفاده کرد و ذوب آهنی ها با ترکیب شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مسعود ابراهیم زاده، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق دوست به میدان رفتند. 

پیش از آغاز این دیدار تیم های استقلال با کسب ۳۴ امتیاز از ۱۹ بازی در رده سوم جدول و تیم ذوب آهن نیز با ۱۸ امتیاز از ۲۰ بازی در رده ۱۵ جدول قرار داشتند. 

تیم فوتبال ذوب آهن بازی را طوفانی شروع کرد. این تیم اصفهانی در دقیقه ۶ بازی صاحب یک ضربه آزاد چسبیده به خط طولی زمین شد و وحید محمد زاده موفق شد ارسال زیبای حقدوست را با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه استقلال کند.

ارسال خوب سیداحمد موسوی از سمت راست در دقیقه ۱۱ به روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد که توپ خطرناک او را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۲۷ شوت محکم ریگی از پشت محوطه جریمه روانه دروازه شد اما شهاب گردان توانست به خوبی این توپ را مهار کند.

استقلال در نیمه دوم، به نسبت توپ و میدان بیش‌تری در اختیار داشت اما در دقایق اولیه این نیمه، آبی‌پوشان نتوانستند فرصت مناسبی را ایجاد کنند.

در دقیقه ۵۸ بازی، محمد نادری از سمت چپ دروازه ذوب‌آهن توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد اما ضربه ارسلان مطهری بازهم توسط شهاب گردان دفع شد.

در دقیقه ۶۰ بازی، گل دوم ذوب‌آهن به ثمر رسید. میلاد جهانی روی یک نفوذ خوب به نیمه زمین استقلال، موقعیت خوبی برای خود به وجود آورد و با یک شوت محکم پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

آبی‌پوشان بعد از گل دوم سردرگم شدند و نتوانستند شرایط خوبی را برای خود دست و پا کنند و این مساله باعث شد دقایق به سود ذوب‌آهن پیش برود.

شیخ دیاباته در دقیقه ۶۹ بازی، روی ارسال ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد اما بازهم شهاب گردان مانع گلزنی استقلال شد.

شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه تلاش زیادی برای گلزنی کردند اما فرصت‌هایی که برای این تیم به وجود آمد نتوانست پای استقلال را به گلزنی باز کند.

ارسلان مطهری در دقیقه ۸۳ بازی، روی یک فرصت بسیار مناسب در محوطه جریمه ذوب‌آهن اختلاف را به حداقل بکشاند اما شوت این بازی با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در پایان تلاش استقلال برای گلزنی در این بازی ثمری نداشت تا این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر صفر ذوب‌آهن به پایان برسد و شاگردان مجتبی حسینی سه امتیاز خارج از خانه این بازی را به دست بیاورند.

کد خبر: 15318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =