فرهاد مجیدی و دغدغه‌ جانشینِ رفیقِ نیمه‌راه

فراز کمالوند به تیم سایپا پیوست تا فرهاد مجیدی برای پیدا کردن جانشین این دستیارش با دغدغه ای تازه دست و پنجه نرم کند.

به گزارش آتیه آنلاین، روز گذشته خبر پیوستن فراز کمالوند با قراردادی یک و نیم ساله به سایپا، در صدر اخبار ورزشی خودنمایی کرد تا استقلال این مربی خود را از دست داده و فرهاد مجیدی بار دیگر تنها بماند. بر کسی پوشیده نبود که با اضافه شدن فراز کمالوند به استقلال پیشرفت محسوسی در کارهای تاکتیکی و فنی آبی‌ها به‌چشم آمد و همه به تمجید از انتخاب خوب فرهاد مجیدی برای تکمیل کادر فنی‌اش پرداختند.

همه چیز با زوج فرهاد و فراز خوب پیش‌ می‌رفت اما در زمان حضور کاروان استقلال در عربستان و در اوج دیدارهای آسیایی این تیم بود که خبری درخصوص پیشنهاد باشگاه سایپا به فراز کمالوند مدیرفنی آبی‌پوشان برای در دست گرفتن هدایت این تیم منتشر شد. بعد از آن‌که استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج ممکن را گرفت و با شایستگی به عنوان صدرنشین گروه مرگ از این رقابت‌ها صعود کرد، این زمزمه‌ها قوی‌تر از گذشته مطرح شد. روز گذشته در حالی که تنها چند ساعت از بازگشت آبی‌پوشان به تهران می‌گذشت، برخی اخبار حکایت از توافق نهایی سایپا و فراز کمالوند داشت و در نهایت هم فراز با خداحافظی از استقلال جدایی خود را رسمی کرد تا کارش را در لیگ برتر به عنوان نفر اول نیمکت سایپا آغاز کند. این در حالی بود که فراز کمالوند با یک استوری به نوعی شایعه حضورش در سایپا را حداقل تا پایان فصل تکذیب کرده بود اما یک‌بار دیگر نشان داد که در صورت دریافت پیشنهاد بهتر در هر مقطعی از تیمش جدا می‌شود و تعهدی به قراردادهایی که می‌بندد، ندارد.

البته جدایی فراز از استقلال به همین سادگی ها نبود و شنیده ها حاکی از این بود که در جمع مسئولان این باشگاه، برخی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال در تلاش بودند تا کمالوند را برای ادامه همکاری با استقلال راضی کنند. البته این تلاش‌ها که بلافاصله بعد از رسیدن پرواز استقلال از جده به تهران آغاز شد در نهایت به نتیجه‌ مثبتی برای آبی پوشان منجر نشد و به جایی نرسید.

حالا و با جدایی قطعی فراز کمالوند از جمع کادر فنی تیم استقلال، بزرگترین دغدغه این روزهای  فرهاد مجیدی، مربی جوان استقلالی‌ها  پیدا کردن یک جانشین مناسب برای پست مدیر فنی است. حالا  با جدایی فراز شانس بازگشت پیروز قربانی به استقلال زیاد می‌شود. روزی که مجیدی سرمربی استقلال شد، قرار بود پیروز هم به کادر فنی این تیم اضافه شود اما با آمدن فراز کمالوند معادلات عوض شد و البته بعد از مدتی قربانی از سایپا هم رفت.

حالا باید منتظر ماند و دید در ادامه گزینه اصلی  فرهاد مجیدی برای جانشینی فراز کمالوند، پیروز قربانی است که سابقه حضور در استقلال را هم دارد و از چهره‌های موجه سال‌های گذشته آبی‌های تهران محسوب می‌شود یا خیر؟ البته باید به این نکته هم توجه داشت که اگر قانون منع حضور مربی خارجی برداشته شود، فرهاد مجیدی شاید نیم‌نگاهی هم به دستیار خارجی داشته باشد و از یک مربی غیر ایرانی به عنوان جانشین فراز استفاده کند تا استقلال از نیمه راه بودن رفاقت فراز کمالوند، ضربه ای نخورده و به روند خوب خود ادامه دهد.

کد خبر: 14863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =