فتح سکوی المپیک آرزویی است که به دنبال تحقق آن هستم

پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران سکوی المپیک را آرزویی می‌داند که قصد دارد آن را محقق کند.

به گزارش آتیه آنلاین، پس از آنکه ولادیمیر آلکنو روسی هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفت و تمرینات ملی پوشان والیبال برای حضوری شایسته در مسابقات المپیک آغاز شد؛ لژیونرهای والیبال ایران نیز رفته رفته به اردوی تیم ملی اضافه شدند. اردویی که این روزها در سالن فدراسیون والیبال در حال برگزاری است. جواد کریمی، یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران است که فصل قبل را در تیم گرین ماسیک بلژیک پشت سر گذاشت، این روزها به اردوی تیم ملی پیوسته است و در کنار دیگر ملی‌پوشان تمریناتش را از سر گرفته است. 

این لژیونر جوان تیم ملی والیبال که بسیاری از کارشناسان از او به عنوان جانشین آینده سعید معروف در تیم ملی یاد می‌کنند، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، در تشریح وضعیت خود اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و پس از انجام تست کرونا به جمع سایر ملی پوشان پیوستم و تمریناتم را آغاز کردم. تک تک نفرات حاضر در تیم ملی با مربی و کادر فنی جدید ارتباط خوبی برقرار کرده اند و تمرینات در فضای بسیار مثبت، جدی و البته همدلانه در حال سپری شدن است. 

کریمی خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم که حضور در المپیک به خودی خود برای والیبال ایران افتخاری بزرگ به شمار می‌رود، اما برای ما در حال حاضر یک اندیشه و یک هدف وجود دارد و آن رفتن روی سکوی المپیک است. هدفی که به هیچ وجه ساده نیست و ما خوب می‌دانیم که چه حریفان سرسختی را پیش رو خواهیم داشت و حریفان هم همگی تنها به هدف تصاحب سکو راهی توکیو می‌شوند. 

پاسور تیم ملی والیبال ایران افزود: نکته مهمی که در نحوه تمرینات آلکنو وجود دارد این است که بستر رقابت سالم برای همه بازیکنان به طور یکسان فراهم است. در واقع این مربی اصلا به اسم ها و تجربه ها در راستای اینکه بخواهد به بازیکنی بیشتر توجه کند، کاری ندارد. او همه نفرات را به یک چشم نگاه می کند و سعی دارد بازیکنانی که شایسته و پر تلاش هستند به ترکیب تیمش بیفزاید. همین امر موجب شده همه نفرات چه بازیکنان جوان تر، چه با تجربه ها، چه لژیونرها و ... همگی تنها به جلب رضایت آلکنو و نمایش بهترین ِ خود فکر کنند. 

کریمی در ادامه اضافه کرد: موضوع دیگری که درباره آلکنو وجود دارد این است که او روی مسائل روانی و روانشناسی هم بسیار مطلع است و سعی می کند وضعیت بازیکنان را از این جنبه ها نیز مورد بررسی قرار دهد و تلاش می کند بازیکنان از لحاظ روانی نیز وضعیت باثباتی داشته باشند. همین شرایط با ثبات موجب خواهد شد تیم ملی در عرصه های مهم بتواند با تمرکز بیشتری کارش را پیش ببرد و عملکرد قابل دفاع تری داشته باشد. 

کد خبر: 14822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =