۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 14667
مقصد بعدی رونالدو کجاست؟

یوونتوس و «کریستیانو رونالدو» روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذارند و نتایج بد، دشواری‌های مالی و روابط پرتنش در رختکن همگی به ایجاد جوی منفی حوالی باشگاه تورینی منجر شده و مرد پرتغالی را برای ترک تورین مصمم کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، مهاجم سابق باشگاه رئال مادرید بدنبال ترک تورین است اما پیشنهادات به خوبی و با سرعت دلخواه وی مطرح نمی‌شوند.

در نتیجه، رونالدو به سمت سفیدپوشان دست دراز کرده و در عوض بازگشت به برنابئو، خدمات خود را در پیشنهاد داده است. غول‌های اسپانیا اما از همان ابتدای کار، این انتقال را غیرممکن خوانده‌اند.

فوق ستاره ۳۵ ساله پرتغالی دلتنگ مادرید است؛ جایی که محترم بود و محبوب. او معتقد است که همچنان با «فلورنتینو پرز» روابط خوب و دوستانه‌ای دارد.

با این حال، منچستریونایتد که یکی دیگر از باشگاه‌های اسبق رونالدو محسوب می‌شود، خود را به عنوان گزینه و مقصدی محتمل برای فوق ستاره رو به افول دنیای فوتبال معرفی کرده است.

«خورخه مندس» مدیر برنامه رونالدو با هیات مدیره اولدترافورد نشینان به خوبی کنار می‌آید و گرچه بازگشت به منچستر دشوار است اما درهای اولدترافورد همچنان به روی مرد پرتغالی باز است.

پاری‌سن‌ژرمن دیگر مقصد احتمالی رونالدو می‌تواند باشد؛ آنها می‌توانند خواسته رونالدو را مبنی بر بازی کردن در بالاترین سطح و رقابت در لیگ قهرمانان اروپا برآورده کنند.

با این وجود، هیچ نشانه‌ای مبنی بر تحقق ساده هیچکدام از این انتقال‌ها وجود ندارد؛ در حال حاضر، او تنها باید به صعود یووه به لیگ قهرمانان فصل بعد کمک کند البته فقط محض احتیاط اگر پیشنهادی قابل قبول مطرح نشود.

کد خبر: 14667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =