استقلال ۰ - ۰ الاهلی / صعود آبی‌پوشان به صدر جدول

دیدار دو تیم استقلال و الاهلی در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل و صعود استقلال به صدرجدول به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  از ساعت ۰۰:۴۵ به مصاف الاهلی عربستان رفت. در اولین بازی این گروه، در میان شگفتی همگان الدحیل در برابر الشرطه تن به شکست داد تا همه چیز برای صعود استقلال به صدر جدول مهیا باشد. استقلال در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شده بود الاهلی را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

استقلالی‌ها این دیدار را با ترکیب رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی آغاز کردند. در آن طرف میدان محمد العویس، عبدالله حسون، معتذ موساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، ساریچ، نوح الموسی، سلمان الموعشر، عبدالرحمن قریب، عمر سومه بازیکنان آغاز کننده تیم الاهلی بودند.

استقلال از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد. مهدی قایدی در دقیقه ۹ با پاس غفوری صاحب موقعیت خوبی شد و توانست با یک شوت خوب دروازه الاهلی را تهدید کند. با شوت قایدی اولین کرنر استقلال بدست آمد و ارسلان مطهری روی ارسال اسماعیلی و با ضربه سر دروازه نماینده عربستان را تهدید کرد.

الاهلی در دقیقه ۱۴ صاحب یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه استقلال شد و عبدالرحمن غریب دروازه آبی پوشان را با یک ضربه خطرناک تهدید کرد اما مظاهری موفق شد توپ را دفع کند تا خطر از دروازه تیمش برداشته شود.

در دقیقه ۲۸ بازی عبدالرحن غریب بازیکن ریزنقش الاهلی با یک ارسال زیبا سوما را صاحب یک موقیت خوب کرد و ضربه سر این مهاجم خطرناک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. 

در دقیقه ۳۹ یک کرنر ارسالی به روی دروازه با اشتباه مدافعین استقلال از آنها عبور کرد و به عبدالباسط رسید که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه مظاهری برخورد کرد. فرشید اسماعیلی در دقیقه پایانی نیمه اول توانست بایک حرکت زیبا و شوت خطرناک دروازه الاهلی را تهدید کند.

در دقیقه ۶۵ یک ارسال خطرناک از سمت راست به روی دروازه استقلال با ضربه سر خطرناک عمر السوما همراه شد که شرید مظاهری با یک خروج خوب، به زیبایی این توپ خطرناک را راهی کرنر کرد.

شوت خطرناک ادریس فتوحی در دقیقه ۶۸ از پشت محوطه جریمه استقلال با واکنش رشید مظاهری راهی کرنر شد و کرنر ارسالی نیز با ضربه سر محمد آل فتیل به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۳ شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه زده شد که توپ از بالای دروازه و با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه ۸۱ پاس سلطان مندش در پشت محوطه جریمه به عمر السوما رسید و شلیک پرقدرت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۷ شوت غفوری از روی یک ضربه آزاد با اختلاف زیاد از بالای دروازه الاهلی عبور کرد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل تمام شد تا استقلال با این یک امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل و الاهلی به صدر جدول گروه سوم صعود کند. تیم استقلال باید در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الشرطه عراق برود. 

کد خبر: 14417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =