تجلیل از خادمین کار و تولید، تجلیل از ارزش‌ها است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، با حضور در کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان با اعضای هیأت‌مدیره این کانون دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری با قدردانی از همراهی شرکای اجتماعی در صیانت از منابع بین‌النسلی سازمان، همبستگی و ارتباط تنگاتنگ بین سازمان و ذینفعان در جهت تصمیم‌سازی بهینه را حائز اهمیت خواند و اذعان داشت: صداقت، پاکدستی و قانونمداری، لازمه ارائه خدمات مطلوب و بهینه به ذینفعان است.

سمساری قدرشناسی مردم، را موجب دلگرمی برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر دانست و اذعان داشت: پیگیری امور از جانب تشکلها و نهادهای صنفی، سازمان را در احصای چالشها و رفع آنها کمک می‌کند.

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به بازنشستگی تعدادی از اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارگران و اداره کل تأمین اجتماعی استان، تجلیل از خادمین تولید و صنعت را تجلیل از ارزشها خواند و عنوان داشت: تشکلهای کارگری بازوان توانمند اداره حوزه رفاه و تأمین اجتماعی هستند که با حضور در کف کارگاهها در سطح عالی در راستای احقاق حقوق کارگران به عنوان اقشار وفادار نجیب و محبوب فعالیت می کنند.

در این دیدار از نریمان علیزاده، معاون منابع بیمه ای اداره کل استان آذربایجان شرقی که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر: 1438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =