اظهار نظر ژاوی درباره دیدار با فولاد خوزستان

سرمربی تیم السد قطر گفت: دیدار با فولاد یک جنگ واقعی بود و ما نمایش خوبی در این دیدار داشتیم.

به گزارش آتیه آنلاین، دیدار حساس فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار شد که در پایان تیم السد موفق شد با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد.

«ژاوی هرناندز» سرمربی السد قطر در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: ما در این رقابتها بازی به بازی بهتر شدیم و امروز توانستیم بازی خوبی مقابل فولاد انجام دهیم. با این پیروزی به صدر رسیدیم و به هدف خود رسیدیم. این بازی یک جنگ واقعی بود و ما نمایش خوبی در این دیدار داشتیم. 

وی ادامه داد: بازیکنان ما عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند. در حال حاضر در سخت ترین گروه صدرنشین هستیم چرا که بازیکنان السد مسوولیت پذیر بودند و نشان دادند که در بازی های حساس بهترین هستند. 

سرمربی السد افزود: بازی با النصر یک فینال زود هنگام در آسیاست. همیشه دنبال پیروزی برابر رقیبان هستیم و می خواهیم صدرنشین باشیم. 

در جدول رده‌بندی این گروه السد با ۱۰، النصر با ۸، فولاد با ۵ و الوحدات با ۴ امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفتند.  تیم فولاد روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت و در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت. السد نیز در دیدار آخر باید به مصاف النصر عربستان برود. 

کد خبر: 14354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =