استقلال ۲- ۲ الدحیل / توقف آبی‌پوشان در شب اشتباه داوری

دیدار ‌دو تیم استقلال و الدحیل در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، پرونده هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با دیدار امشب استقلال مقابل الدحیل برای نمایندگان ایران بسته شد. استقلال از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به مصاف الدحیل رفت تا برای بار دوم به مصاف این تیم برود. این بازی با قضاوت حسام المطاعی، داور بحرینی در ورزشگاه شماره ۲ ملک عبدالله آغاز شد.

تیم استقلال این بازی را با ترکیب رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته آغاز کرد و در آن طرف میدان برای الدخیل قطر صالح ذکریا، محمد موسی، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، عبدالله الاحراق، سلطان البریک، معز علی، علی کریمی و مایکل اولونگا ۱۱ بازیکن ابتدایی بازی را تشکیل می‌دادند. 

بازی دو تیم استقلال و الدحیل تا دقایق میانی در آرامش سپری می شد و هر دو تیم با احتیاط بازی می کردند، تا اینکه در دقیقه ۲۴  پاس خوب وریا غفوری به درون محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید ولی این بازیکن توسط علی کریمی سرنگون شد که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد. شیخ دیاباته پشت این ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت صالح زکریا، توپ را وارد دروازه کرد.  استقلال یک بر صفر از حریفش پیش افتاد. 

در ادامه و در دقایق پایانی نیمه اول این بار تیم الدحیل صاحب ضربه پنالتی شد و به گل تساوی رسید تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم این بازی هر دو تیم در تلاش بودند که بتوانند بر بازی مسلط شوند. در دفاع کم ریسک و در حمله کم خطر بودند. در نیمه دوم این تیم الدحیل بود که زودتر به گل رسید و ۲ بر یک پیش افتاد تا کار استقلال سخت تر شود. اما این گل دقایق زیادی دوام نیاورد و شاگردان فرهاد مجیدی خیلی زود این گل را جبران کردند. این گل در دقیقه ۶۱ رقم خورد جایی که حرکت بسیار زیبای وریا غفوری از سمت راست و عبور دادن توپ از میان پاهای اسماعیل محمد، با ارسال کاپیتان آبی ها همراه بود و پاس زمینی او به درون محوطه جریمه را مهدی قایدی با یک شوت تک ضرب و زیبا وارد دروازه الدحیل کرد.

این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد تا سه امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود.

با این نتیجه الدحیل قطر با ۸ امتیاز در صدر جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند و استقلال با ۷ امتیاز با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم الاهلی عربستان که هم‌امتیاز این تیم است، به رده دوم جدول بازگشت.

کد خبر: 14092

برچسب‌ها