پرسپولیس ۴ - ۰ گوا هند/ طوفان سرخ با چاشنی صعود

تیم پرسپولیس ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل تیم گوا هند توانست به چهارمین پیروزی خود رسیده و خیالش از صعود به مرحله بعد را راحت کند.

به گزارش آتیه آنلاین، در آغاز دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از ساعت ۲۱ و ۳۰ به وقت ایران برای دومین بار به مصاف تیم گوا هند رفت. سرخ پوشان از سه بازی نخست خود در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه پیروزی کسب کرده بودند، برای تصاحب چهارمین پیروزی پا به میدان گذاشت. این بازی را هیرویوکی کیمورا از ژاپن قضاوت کرد.

رادوشوویچ، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی شیری، محمد شریفی، علی شجاعی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر ۱۱ بازیکن تیم پرسپولیس برای آغاز این بازی بودند. پرسپولیس در مسابقه امشب نسبت به دیدار گذشته‌اش ۶ تغییر در ترکیب داشته و یحیی گل‌محمدی به تعدادی از نفرات اصلی خود ازجمله حامد لک، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و احسان پهلوان استراحت داده است.

برای تیم گوا هم ناوین کومار، سانسون پریرا، ایوان گونزالس، لئاندر دی کونه آ، جمیز دوناچی، پرینستون ربلو، الکساندر روماریو، سینگ کیام، ردیم تلانگ، ایشان پاندیتا، دوندرا مورگائوکارل یازده بازیکن ابتدایی این مسابقه بودند.

در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار سرخپوشان بود اما حملات این تیم به اندازه کافی زهردار نبود که منجر به این شود که گلی توسط پرسپولیسی ها زده شود. تیم گوا هند نیز در لاک دفاعی قرار داشت. تا دقیقه ۲۵ این روند ادامه داشت اما در این دقیقه، شهریار مغانلو موفق شد برای تیم پرسپولیس گلزنی کند و یک بر صفر از میزبان خود پیش بیفتد. توپ‌گیری عالی بازیکنان پرسپولیس در میانه زمین و پاس در عمق تماشایی مهدی ترابی پشت مدافعان گوآ را شهریار مغانلو با شوت زمینی محکم زد که توپ پس از ناکامی ناوین کومار در دفع این ضربه تبدیل به گل شد.

در ادامه باز هم بازی از آن شاگردان یحیی گل محمدی بود. در دقیقه ۴۰ تیم پرسپولیس روی اشتباه دروازه بان هند صاحب یک ضربه پنالتی شد که ترابی آن را تبدیل به گل دوم سرخپوشان کرد. پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را مهدی ترابی در حالی که ناوین کومار به سمت راست شیرجه رفته بود، به سمت مخالف زد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند. نیمه نخست این بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید. 

نیمه دوم با شروع طوفانی پرسپولیسی‌ها همراه شد و آل کثیر خیلی زود سرخ پوشان را به گل رساند تا این تیم ۳ بر صفر از گوا هند پیش بیفتد. پاس رو به جلوی علی شجاعی از میانه زمین به شهریار مغانلو را این مهاجم با پاس پشت پا به عیسی آل‌کثیر رساند تا او با حرکت در عرض داخل محوطه و شوت زمینی دروازه گوآ را برای سومین بار باز کند. پرسپولیس پس از این که با سه گل پیش افتاد، باز هم حملات خود را ادامه داد و خیلی زود توسط کمال کامیابی نیا  به گل چهارم هم رسید. ارسال امید عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین با ضربه سر علی شجاعی همراه شد که دفع ناقص دو مدافع گوآ با فرصت‌طلبی و شوت نوک پای کامیابی‌نیا گل چهارم پرسپولیس را به ثبت رساند.

در نهایت تیم پرسپولیس با پیروزی 4 بر صفر در این مسابقه توانست سومین برد خود را تصاحب کند و با 12 امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد. پرسپولیس با این پیروزی توانست خیال خود را از صعود به مرحله بعد راحت کند. 

کد خبر: 13976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =