۴۶ درصد مستمری‌بگیران گیلان متعلق به شهرستان رشت است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از کانون بازنشستگان کارگری این استان بازدید و با اعضای هیات‌مدیره این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با حضور در محل کانون بازنشستگان شهرستان رشت و همچنین کانون استان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف و دیدار با دست اندرکاران و مراجعین، طی نشستی با اعضای هیات‌مدیره کانون به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف کاری پرداختند.

وی حضور بازنشستگان منتخب بعنوان نمایندگان این جامعه در هیات‌مدیره کانونها را بیانگر مسئولیت‌پذیری این عزیزان برای پیگیری مطالبات و دغدغه‌ها  دانست و اظهار داشت: حمایتها و مشارکت کانونها و مجموعه تشکلها برای تامین اجتماعی ، پایداری سازمان را سبب شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پاسخگوئی و شفافیت را رسالت و وظیفه خود می‌دانیم ضمن تشریح برخی آمار و عملکردها، اذعان داشت : از حدود ۱۳۸ هزار مستمری‌بگیر استان بیش از ۴۶ درصد یعنی جمعیتی بالغ بر ۶۴ هزار و۵۰۰ نفر در حوزه شهرستان رشت قرار دارند.

حسین نژاد ، صبوری و آرامش در رسیدگی به امور بازنشستگان را امری ضروری و از ویژگی‌های دست اندرکاران و متولیان در این بخش قلمداد و از زحمات کانونها در این خصوص قدردانی کرد.

کد خبر: 1394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =