پرسپولیس 2- گوا هند 1 ؛ سرخ‌پوشان صدرنشین مقتدر گروه E

دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و گوا هند در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی سرخ پوشان و تداوم صدرنشینی آنها در گروه E به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایستگاه سوم خود رسید و در ادامه این روز از مسابقات تیم پرسپولیس ایران از ساعت 21و30 در هند به مصاف تیم گوا هند رفت.  شاگردان یحیی گلمحمدی در شرایطی سومین بازی خود را در مرحله مقدماتی این مسابقات برگزار کرد که با کسب دو پیروزی از دو بازی قبل صدرنشین گروه خود بود.

در تیم پرسپولیس حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی  به عنوان ترکیب ابتدایی به میدان رفتند. تیم گوا هند نیز بازی را با ترکیب دیراج سینگ، سانسون پریرا، ایوان گونزالز، جیمز دوناچی، جرج اورتیز، براندون فرناندز، سریتون فرناندز، ساویور گاما، ادواردو پلاز، گالان مارتینز و عادل خان آغاز کرد.

تیم پرسپولیس در ابتدای بازی چند حمله روی دروازه گوا ایجاد کرد اما این تیم گوا بود که اول به گل رسید و در دقیقه 12 از پرسپولیس یک بر صفر پیش افتاد.  سانتر دقیق براندون فرناندز از روی ضربه آزاد میانه زمین را ادواردو بدیا با فرار از سد مدافعان پرسپولیس و ضربه سر زد و توپ را وارد دروازه کرد تا گوآ پیش بیفتد. اما این برتری چندان برای هندی ها ادامه پیدا نکرد و سرخپوشان ایران به سرعت دو گل به ثمر رسانده و 2 بر یک پیش افتادند. ابتدا در دقیقه 18 پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را مهدی ترابی با شوت به سمت چپ و خلاف جهت دیراج سینگ زد تا گل تساوی سرخ‌پوشان به ثمر برسد. سپس در دقیقه 24 ارسال احمد نوراللهی از روی کرنر سمت راست زمین به جناح چپ دفع دفع شد و مهدی ترابی رسید که سانتر زیبای او به مقابل تیرک دوم را سید جلال حسینی با پرش بلند و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد.

نیمه دوم دیدار دو تیم تنش کمتری داشت و هندی ها تلاشی برای جبران این شکست نکردند در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید تا پرسپولیسی ها به سومین برد خود دست یافته و  با 9 امتیاز همچنان در صدر جدول مسابقات قرار بگیرند. 

کد خبر: 13821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =