استقلال-الشرطه؛ خیز شاگردان مجیدی برای سه امتیاز

تیم استقلال تهران در حالی بامداد فردا به مصاف تیم الشرطه خواهد رفت که در تلاش برای کسب هر سه امتیاز این مسابقه خواهد بود.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب دومین دور مسابقات از مرحله مقدماتی، با برگزاری دیدار تیم استقلال پیگیری خواهد شد. در این روز از مسابقات پس از پشت سر گذاشتن دیدارهای سه نماینده دیگر ایران که با دو پیروزی و یک تساوی همراه بود، حالا استقلال تهران، چهارمین نماینده ایران، از ساعت 00:45 بامداد فردا (دوشنبه) به مصاف تیم الشرطه خواهد رفت تا دومین دیدار خود را برگزار کند. 

تیم استقلال تهران گام نخست خود در این رقابت‌ها را محکم برداشت و توانست با کسب یک پیروزی پرگل مقابل متمول ترین تیم آسیا، یک شگفتی را رقم بزند و آغازی طوفانی داشته باشد.  شاید خوشبین‌ترین هواداران استقلال هم برد 5 بر 2 مقابل نماینده سعودی را متصور نمی شدند، اما بازی روان و حساب شده شاگردان فرهاد مجیدی موجب شد تیم استقلال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با یک پیروزی دلچسب و روحیه بخش آغاز کند.  

حالا در گام دوم استقلال باید به مصاف تیم الشرطه عراق برود. دیداری که بار دیگر عیار استقلالی ها را خواهد سنجید و در صورتی که بازیکنان استقلال از پیروزی دلچسب خود دچار غرور نشده و حریف را دست کم نگیرند، می توان انتظار داشت که یک پیروزی دیگر برای آبی پوشان ایران رقم بخورد. استقلالی‌ها در ایستگاه اول قدرت هجومی خود را به رخ آسیا کشیدند  و  حالا حریفان استقلال با برنامه ویژه برای مهار مهاجمان این تیم، پا به نبرد با شاگردان فرهاد مجیدی خواهند گذاشت. البته با درخشش قائدی در بازی اول در این بازی نیز همه نگاه ها به ساق پای این مهاجم بوشهری است توانست توانمندی خود را با نمایشی عالی نمایان کند و حالا قطعا برای جلوگیری از مانور این بازیکن ریز نقش، الشرطه نقشه ها و برنامه های خاصی تدارک دیده است. 

تیم الشرطه در بازی نخست خود نتوانست امتیازی کسب کند و این موضوع باعث خواهد شد که این تیم برای کسب امتیاز و دست خالی از زمین خارج نشدن رودرروی تیم فرهاد مجیدی و شاگردانش قرار بگیرد. هرچند نگاهی به عملکرد تیم های عراقی مقابل تیم های ایرانی نشان می دهد که ، عراقی ها اغلب خطرساز ظاهر نمی شوند، اما هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست و نمی توان به این تیم  به عنوان حریف دست و پا بسته ای نگاه کرد. با این حال عراقی ها ظرفیت و پتانسیل بالایی دارند و قطعا کادر فنی استقلال برای رویارویی با این تیم و بسته نشدن درهای پیروزی مقابل الشرطه برنامه ریزی کرده و با دست پر به میدان خواهند رفت. 

به اعتقاد برخی کارشناسان و اهالی فوتبال ، بازی دوم استقلال مقابل الشرطه به مراتب پراهمیت‌تر از بازی اول است و اگر استقلال بتواند 3 امتیاز این بازی را هم به چنگ آورد حتی با احتمال از دست دادن امتیاز مقابل الدحیل می‌تواند به صعود از مرحله مقدماتی امیدوار باشد و حتی به عنوان تیم اول به مرحله بعد برود. پس این تیم برای راحت کردن خیالش از صعود به پیروزی و کسب تمام امتیازات این بازی نیاز دارد. 

فرهاد مجیدی، سرمربی جوان استقلال هم از اهمیت ای بازی در نشست خبری پیش از مسابقه اشاره کرد  و گفت: «باید مانند بازی اول با انگیزه باشیم. حق نداریم هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم. نباید در باد پیروزی بازی اول بخوابیم و باید با همان شوری که در مقابل الاهلی عربستان قرار گرفتیم در بازی دوم هم ظاهر شویم. از همه شما می‌خواهم نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این بازی هم به کار بگیرید. تأکید می‌کنم که هیچ حریفی در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست.» 

تیم استقلال آخرین نماینده ایران در روز دوم رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا است و در صورت پیروزی مقابل الشرطه سومین تیم ایرانی خواهد بود که هر سه امتیاز این روز از مسابقات را به نام خود ثبت می‌کند. 

کد خبر: 13462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =