پرسپولیس ۳- الریان قطر یک / بازگشت رویایی سرخ‌پوشان در گوا

تیم پرسپولیس ایران موفق شد تیم الریان قطر را به 3 گل از پیش رو بردارد و به دومین پیروزی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امشب وارد روز دوم خود شد و تیم پرسپولیس ایران از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف تیم الریان قطر رفت. قضاوت بازی را «تانتاشف» با کمک‌های «آندری تی‌ساپنکوف» و «تیمور گاینولین» برعهده داشتند. هر سه داور از ازبکستان بودند.

پرسپولیس ایران در نخستین بازی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده امارات شد تا شروع خوبی با کسب سه امتیاز در این رقابت‌ها داشته باشد و آمادگی‌اش در قامت یک مدعی را مثل سال گذشته نشان دهد. آن ها با انگیزه کسب دومین پیروزی به مصاف تیم الریان قطر رفتند و توانستند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند.

فهد یونس، محمد علا، شجاع خلیل زاده، ادام ترائوره، فرانک کوم، عزیز حاتم، یاسین براهینی، ابراهیم مسعود، الحضرمی، خالد مفتاح، نایف الحدری ۱۱ بازیکن الریان در این دیدار بودند و یحیی گل‌محمدی حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شهریار مغانلو را برای این بازی به میدان فرستاد.

تیم پرسپولیس بازی را نسبت به حریف خود بهتر آغاز کرد اما در زدن ضربات پایانی چندان موفق نبود. تا اینکه در دقیقه 19 بازی ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را نایف الحضرمی در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه سر تبدیل به گل کرد. تا تیم پرسپولیس با یک گل عقب بیفتد. نکته جالب بعد از به ثمر رسیدن گل الریان این بود که شجاع خلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی الریان، در حلقه شادی قطری‌ها شرکت نکرد.

نیمه دوم این مسابقه با شروع طوفانی سرخ پوشان آغاز شد و آن‌ها در فاصله 2 دقیقه دو گل به ثمر رساندند و از حریف خود پیش افتادند. ابتدا در دقیقه 47 سانتر دقیق و بی‌نقص مهدی ترابی از روی کرنر سمت چپ زمین به محوطه 6 قدم را کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر وارد دروازه الریان کرد و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند. پس از آن در دقیقه 49 پاس رو به جلوی احسان پهلوان را سیامک نعمتی با ارسال دیدنی به مقابل دروازه الریان را شهریار مغانلو با پرش بلند و ضربه روی پا زد تا سرخ‌پوشان را در فاصله دو دقیقه پیش بیندازد.

حملات پرسپولیسی‌ها پس از گل دوم همچنان ادامه پیدا کرد تا جایی که آن‌ها موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند و خیال خود را راحت کنند. در دقیقه 57 بازی حرکت سریع امید عالیشاه از جناح چپ زمین و ارسال در عرض زمینی او را شهریار مغانلو در مقابل دروازه خالی الریان با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

در ادامه بازیکنان الریان بازی عصبی و بی برنامه ای را پیش گرفتند و با خطا روی بازیکنان پرسپولیس جلوی حملات بیشتر را بگیرند و مانع به ثمر رسیدن گل چهارم سرخ پوشان شوند.  این خطاها تا جایی پیش رفت که ترائوره به دلیل خطا روی عالیشاه کارت زرد گرفت. پس از آن در دقیقه 70 بازی کار تیمی چشم‌نواز بازیکنان پرسپولیس می‌توانست گل چهارم سرخ‌پوشان را به همراه داشته باشد که پاس رو به عقب مهدی ترابی و شوت زمینی احمد نوراللهی با واکنش فهد یونس به کرنر رفت.

10 دقیقه پایانی این بازی در آرامش سپری شد و به جز یکی دو موقعیت خطرناک صحنه خاصی نداشت. سرمربی الریان دست به تعویض هایی نیز زد اما نتوانست تغییری روی روند تیمش ایجاد کند. در نهایت این بازی با پیروزی 3 بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ پوشان ایران به دومین پیروزی خود دست پیدا کنند و در صدر جدول گروه خود قرار بگیرند. 

کد خبر: 13450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =