تساوی پر گل تراکتورسازی در جدال آغازین

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گام نخست مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه روز نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم تراکتورسازی تبریز به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که در پایان این بازی دو تیم به تساوی پر گل ۳ بر ۳ دست پیدا کردند تا هر تیم از بازی صاحب یک امتیاز شود.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی،میلاد فخرالدینی،میثم تیموری، اکبر ایمانی،پیمان بابایی، سامان نریمان جهان،مهدی تیکدری،اشکان دژاگه ،محمد عباس‌زاده به میدان رفت و پاختاکور ازبکستان کواتف، سیفیف، ایگور کریمتس، اسماعیلوف،  علی جانوف، سوبیرخوجائف، اسموعیلوف،  رشیدوف، دیگو سران، تورگونبف،  دردیو را در ترکیب ابتدایی خود در اختیار داشت. 

شاگردان رسول خطیبی در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف ازبکستانی خود پیش افتادند اما در دقایق پایانی نتوانستند از این اندوخته ارزشمند محافظت کنند و با بهم ریختگی سه بار دروازه شان را به روی حریف گشودند.

گل‌های تراکتور را در این دیدار اشکان دژاگه در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی، محمد عباس زاده در دقیقه ۵۴ و ۸۵ باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. دراگان چران در دقیقه ۶۶، مختدینوف در دقیقه ۷۴ و ارکینوف در دقیقه ۸۱ هم گل‌های پاختاکور را به ثمر رساندند.

کد خبر: 13252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =