پرسپولیس یک - الوحده صفر؛ آغاز ِ مقتدرانه سرخ‌پوشان در گوا

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و الوحده امارات در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که در  گروه E  با تیم‌های الوحده امارات، گوای هند و الریان قطر همگروه است  در نخستین بازی اش به مصاف تیم الوحده امارات در ورزشگاه جواهر لعل نهروی گوای هند رفت. قضاوت این دیدار بر عهده یرویوکی کیمورا، تاکومی تاکاگی و ایسائو نیشی‌هاشی از کشور ژاپن بود.

یحیی گل محمدی در این دیدار حامد لک، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و مهدی ترابی را به میدان فرستاد و تیم الوحده با ترکیب راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، خمیس اسماعیل، عبدالله الکربی، لی می یونگ‌جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین بازی را آغاز کرد.

این بازی در شرایطی آغاز شد که وحید امیری برخلاف دیدارهای اخیر پرسپولیس و به دلیل غیبت سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شده است.تیم پرسپولیس در این مسابقه آغاز بهتری نسبت به حریف اماراتی خود داشت. در همان ابتدا پرسپولیسی ها چند موقعیت گل خوب ایجاد کردند و در نهایت پس از حملات مختلف روی دروازه حریف خود موفق شدند در دقیقه 40 توسط سید جلال حسینی به گل برسند و پیش از پایان نیمه اول از الوحده یک بر صفر پیش بیفتند. این گل در شرایطی رقم خورد که ابتدا ضربه کنعانی‌زادگان با بدشانسی گل نشد و دربرگشت، «مهدی ترابی» توپ را در اختیار «سیدجلال حسینی» قرارداد و کاپیتان سرخپوشان با ضربه‌ای فنی و تماشایی موفق به گلزنی شد.

در نیمه دوم باوجود اینکه پرسپولیس یک گل از حریف خود پیش بود، باز هم این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که توپ و میدان را بر عهده داشتند. در اواسط نیمه دوم اما الوحده چند حمله روی دروازه پرسپولیس داشت. در یکی از این صحنه ها برخورد مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس بین عمر خربین و وحید امیری اتفاق افتاد که داور ژاپنی اعتقادی به اعلام پنالتی به سود الوحده نداشت.سرمربی الوحده پس از عدم اعلام پنالتی به سود تیمش در دقیقه 69 با لبخند به تصمیم داور واکنش نشان داد.  در ادامه یحیی گل محمدی دست به تعویض زد و مغانلو را از زمین مسابقه بیرون کشید و جای این بازیکن را به کامیابی نیا داد.

پرسپولیسی ها نیز در یک صحنه مشابه اعتقاد به پنالتی داشتند. زمانی که دقیقه 80 بازی، مهدی ترابی در محوطه جریمه الوحده با تکل عبدالله حمد سرنگون شد که داور ژاپنی باز هم اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت تا این بار صدای اعتراض سرخ‌پوشان بلند شود. در نهایت از سوی داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفته شد تا تیم الوحده برای جبران گل خورده خود چهار دقیقه دیگر زمان داشته باشد. پرسپولیسی ها اما با دفاع خوب خود اجازه این اتفاق را ندادند و در نهایت موفق شدند با تک گل کاپیتان خود به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کنند. 

دیدار بعدی تیم پرسپولیس در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۲۱:۳۰ برابر الریان قطر برگزار خواهد شد.

کد خبر: 13250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =