لیورپول در انتظار معجزه در آنفیلد

تیم فوتبال لیورپول امشب به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت تا آخرین شانس خود برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را امتحان کند.

به گزارش آتیه آنلاین، پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا امشب با برگزاری دو مسابقه بسته خواهد شد تا چهره چهار تیم نهایی این رقابت‌ها مشخص شود. پس از پایان نبرد چهار تیم نخست، تیم چلسی و پاری سن ژرمن با عبور از سد حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و امشی تیم های رئال مادرید، لیورپول، دورتمند و منچستر سیتی برای رسیدن به جمع این چهار تیم و پیوستن به چلسی و پاری سن ژرمن، آخرین شانس خود را امتحان خواهند کرد. 

دو تیم لیورپول و رئال مادرید حساس‌تری بازی این مرحله را از ساعت 23 و 30 به وقت ایران برگزار خواهند کرد. دیداری که رئالی ها به دلیل برد پرگل خود در دیدار رفت، با خیال آسوده تری در آن پا به میدان خواهند گذاشت اما لیورپول برای رسیدن به جمع چهار تیم کار بسیار سختی خواهد داشت و به نوعی نیاز به یک معجزه در آنفیلد نیاز دارد تا بتواند رویای رئال برای رفتن به نیمه نهایی را نقش بر آب کند. 

سرخ پوشان لیورپول دربازی رفت مقابل رئال مادرید که به میزبانی شاگردان زیدان برگزار شده بود، با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند و کارشان برای صعود به جمع چهار تیم نهایی بسیار سخت شد. حالا یورگن کلوپ و دستیارانش کار بسیار سختی خواهند داشت تا بتوانند شکست بازی رفت را جبران کنند و امید خود برای بقا در نبرد لیگ قهرمانان فوتبال اروپا زنده نگه دارند. بیورن کویپرس هلندی قضاوت این دیدار حساس و سرنوشت ساز را بر عهده خواهد داشت. 

البته جدا از اینکه وضعیت تیم رئال با توجه به نتیجه دیدار رفت دو تیم نسبت به حریف انگلیسی خود برتر است، از نظر روحی نیز رئالی ها در شرایط بهتری نسبت به لیورپول قرار دارند. لیورپولی که در لیگ جزیره نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و شانسی برای قهرمانی ندارد، در مقابلِ رئالی که همین چند شب قبل توانست در ال کلاسیکو به یک پیروزی خوب دست پیدا کند و با توقف آتلتیکو مادرید بخت زیادی برای صعود به صدر جدول هم پیدا کرده است، وضعیت روحی خوبی ندارد. با این حال شاگردان کلوپ که حالا رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر انگلستان را دور از دسترس می‌بینند، بدون شک در دیدار امشب هرچه در توان دارند ارائه خواهند داد تا در لیگ قهرمانان اروپا نیز با ناکامی مواجه نشوند و امیدشان برای حضور در این جام را زنده نگه دارند. 

تیم لیورپول در تاریخ لیگ قهرمانان تنها 11 بار در خانه باخته است، اما پنج شکست برابر تیم‌های اسپانیایی بوده است. آنها در 13 باری که در بازی رفت با اختلاف دو گل باخته‌اند، تنها دو بار به مرحله بعد راه یافته‌اند. رئال مادرید پس از باخت مقابل لوانته در 30 ژانویه، 13 بازی است که نباخته است. با این حال، آنها در هشت دیدار اخیر در تمامی رقابت‌ها، تنها یک بار کلین‌شیت داشته‌اند.رئال در 16 بار اخیری که در بازی رفت با اختلاف دو گل پیروز شده، 15 بار به دور بعد صعود کرده است، و تنها باری که در این مدت این اتفاق نیفتاد به فصل 04-2003 و شکست برابر موناکو برمی‌گردد. رئال در 23 بازی پیاپی در دیدارهای مراحل حذفی گل زده است. 

تیم رئال مادرید در این بازی راموس، واران، دنی کارواخال، لوکاس واسکز و ادن هازارد را در اختیار ندارد و در آن طرف میدان هم لیورپول در غیاب بازیکنانی مانند ویرجیل فن دایک، جو گومز، جوئل ماتیپ و جردن هندرسون به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

کد خبر: 13188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =