ایجاد ۲۰۳ فضای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش از ایجاد ۲۰۳ فضای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمد جعفری در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک، اظهار کرد: در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش، به استناد اسناد تحولی آموزش‌وپرورش، مانند سند تحول بنیادین، به دنبال تحقق همه ساحت‌های تعلیم و تربیت در میان دانش آموزان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۴۱۷مکان ورزشی روباز، در کل کشور داریم که این آمار تا سال ۱۳۹۲حدود ۳ هزار و ۱۰ فضای ورزشی بود و در دو سال گذشته، یک هزار فضای ورزشی به سرانه وزارت آموزش‌وپرورش اضافه شده است.

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش اضافه کرد: به دنبال افزایش «مدارس پویا»، به‌ویژه در مدارس ابتدایی دخترانه، که با تنبلی و محدودیت‌های حرکتی مواجه اند، هستیم.

جعفری، با اشاره به ایجاد ۲۰۳فضای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در شهرستان قرچک هم این فضاها را افزایش دهیم تا دانش‌آموزان، صبح‌ها در کلاس درس تربیت‌بدنی و عصرها هم از این فضاها به عنوان «کانون اوقات فراغت» استفاده کنند.

کد خبر: 13098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =