پرسپولیس-الوحده؛ سرخ‌پوشان به دنبال آغازِ طوفانی در آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس ایران فردا نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را مقابل تیم الوحده برگزار خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، در چارچوب مرحله مقدماتی فردا (چهارشنبه) آغاز خواهد شد و تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نخستین نماینده ایران در این رقابت‌ها از ساعت 19 در هند که میزبانی این گروه را بر عهده دارد، به مصاف تیم الوحده امارات می‌رود تا به طور رسمی رقابت‌هایش را در این مسابقات آغاز کند. رقابتی که پنجمین نبرد دو تیم پرسپولیس و الوحده به شمار می‌رود. در چهار دیدار پیشین دو تیم پرسپولیس دو بار به پیروزی دست پیدا کرد و الوحده یک بار موفق به شکست دادن تیم پرسپولیس شد. یک بازی دیگر دو تیم به تساوی منجر شد. تیم الوحده در مرحله پلی آف موفق شد جواز حضور در مرحله مقدماتی را کسب کند با این حال به اعتقاد کارشناسان و البته کادر فنی پرسپولیس، این تیم به هیچ وجه حریف ساده و دست و پا بسته ای برای شاگردان یحیی گل محمدی نخواهد بود. 

از طرف دیگر، بازی نخست هر تیم در مرحله گروهی، از نظر کسب روحیه و خط و نشان برای حریفان از اهمیت ویژه ای برخودار است برای همین هر دو تیم قطعا به پیروزی و آغاز قدرتمندانه در این مسابقات فکر می کنند و این کار را برای هر دو تیم حساس و سخت می‌کند.«محمد برغش» دفاع راست الوحده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در دیدار با پرسپولیس نیست اما سرخ پوشان به جز سعید آقایی که به دلیل کرونا او را همراه خود در این سفر ندارند، مصدومی ندارد. البته فرشاد فرجی، مدافع جوان و تازه وارد پرسپولیس، نیز به دلیل مشکوک بودن به کرونا از همراهی پرسپولیس بازماند و در لیست آسیایی پرسپولیس قرار نگرفت. کنار گذاشتن فرجی به این دلیل از سوی مسئولان پرسپولیس انجام شد که کادر پزشکی خواهان گرفتن تست مجدد از این مدافع بودند و این پروسه زمان بر بود و موجب شد فرجی نتواند تیم پرسپولیس را همراهی کند. 

تیم فوتبال پرسپولیس در سفری سخت و پرماجرا بالاخره به گوا هند رسید و پس از کارشکنی‌های متعدد هندی‌ها و میزبانی ضعیف این تیم بازیکنان تست کرونا دارند و رسما تمرینات خود را آغاز کردند. حالا شاگردان یحیی گل محمدی بدون بازیکن کرونایی آماده حضور در نخستین نبرد آسیایی خود در فصل تازه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

کادر فنی پرسپولیس در مصاحبه های این چند روز اخیر به شدت از وضعیت میزبانی هندی‌ها گلایه دارند؛ با این وجود آن‌ها معتقدند که اجازه نخواهند داد مسائل جانبی تمرکزشان را بر هم بزند و تاثیری روی روند خوب تیمشان و طی کردن تمرینات داشته باشد. شرایط بد پرواز، تاخیر در ارائه پاسخ تست کرونا، امکانات بد محل اقامت و تمرینات و ... عواملی است که موجب شکایت و گلایه پرسپولیسی‌هاست. با این حال مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند که در تلاشند شرایط را بهبود ببخشند. 

دیدار دو تیم پرسپولیس و الوحده ساعت 19 فردا برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید سرخ پوشان می‌توانند آغاز طوفانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و در حد و اندازه های مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها حاضر شوند یا خیر؟

کد خبر: 13072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =