۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 12309
شرط پرسپولیس برای حضور در دربی 95

تیم پرسپولیس برای حضور در دیدار برگشت مقابل استقلال شرط گذاشت.

به گزارش آتیه آنلاین،  پس از آن که سازمان لیگ برنامه و زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر را در ادامه این رقابت‌ها اعلام کرد و مقرر شد بازی استقلال و پرسپولیس 22 اردیبهشت ماه برگزار شود، برخی اعتراضات از سوی سرخ پوشان صورت گرفت و موجب شد این تیم برای حضور در دیدار برابر استقلال شرط بگذارد. 

مدیران پرسپولیس به سازمان لیگ نامه زده، اعتراض خود را اعلام کردند و عنوان کردند که تنها به شرطی در دربی 95 حاضر خواهند شد که تعداد بازی‌های دو تیم تا زمان برگزاری این دیدار برابر باشد.

مشابه این اتفاق البته سال گذشته و از سوی استقلالی‌ها هم رخ داد. سال گذشته پس از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد تا زمانی که پرسپولیس دیدارهای عقب افتاده خود را برگزار نکند، در دربی بازی نمی‌کند و به همین دلیل برگزاری این مسابقه بنا به درخواست استقلالی‌ها چند هفته به تأخیر افتاد.

حالا و در شرایطی که با اعلام سازمان لیگ دیدار هفته بیستم استقلال مقابل صنعت نفت آبادان لغو شده، مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا زمانی که استقلال دیدار عقب افتاده خود مقابل تیم نفت را برگزار نکند، حاضر به برگزاری بازی برگشت نخواهند بود.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال البته هنوز پاسخی به نامه پرسپولیسی‌ها نداده است، اما به نظر می‌رسد به دلیل اینکه سال قبل مطالبه استقلالی ها به نتیجه و تغییر برنامه منجر شد، این بار هم به درخواست پرسپولیس عمل شود. 

کد خبر: 12309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =