پرداخت بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای توسط تامین اجتماعی گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق معاونین با دکتر قنبرپور مدیرجدید درمان استان دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بدنبال انتصاب دکتر رضا قنبرپور مقدم بعنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی گیلان، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان به اتفاق محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه‌ای و محمد موافق معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت با وی دیدار نمودند.

علی حسین نژاد در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر قنبرپور، تامین اجتماعی را سازمانی ارزشمند و مقدس و کار در آنرا فرصتی مغتنم برای خدمت به اقشار مختلف جامعه برشمرد و با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی دو مجموعه درمان و بیمه ای در استان، این دو عرصه را بمنزله دو بال برای سازمان قلمداد کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها ۷۰ درصد میزان تعهدات پرداختی در سطح استان گیلان از محل حق بیمه‌های وصول شده بعنوان تنها منبع درآمدی تحقق می‌یابد از پرداخت بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان تعهدات صرفاً در بخش بیمه‌ای طی شش ماهه نخست سال خبر داد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه سازمان، پاسخگوئی و رسیدگی به دغدغه های بیمه‌ای و درمانی مخاطبان را اولویت اصلی دانست و بر تقویت تعاملات و ارتباطات همسو و هدفمند تاکید کرد.

کد خبر: 1220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =