توقف آبی پوشان در دیدار با پیکان

دیدار دو تیم پیکان تهران و استقلال تهران در پایان با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال تهران و پیکان تهران در ورزشگاه 100هزارنفری آزادی از ساعت 18 و 45 به مصاف هم رفتند. این مسابقه که در واقع نبرد دو تیم تهرانی به شمار می رفت،در پایان بازی به تساوی کشیده شد تا حاصل تلاش دو تیم به پیروزی هیچ کدام از تیم ها نینجامد.

تیم استقلال تهران در این مسابقه که رضا کرمانشاهی قضاوت آن را بر عهده داشت، با ترکیب رشید مظاهری، متین کریم زاده، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، متین کریم‌زاده، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته دیدار مقابل پیکان را آغاز کرد. در آن طرف میدان مهدی تارتار تیمش را با ترکیب علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، آرش قادری، محمد خدابنده‌لو، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، سامان فلاح، محمدامین درویشی، علی قربانخانی، رضا جبیره و ابراهیم صالحی روانه میدان کرد.

در نیمه نخست این دیدار و در دقایق ابتدایی این نیمه، این تیم استقلال بود که بر بازی سوار شده و توانست چند موقعیت نه چندان جدی روی دروازه پیکانی ها ایجاد کند. در ادامه اما رفته رفته توپ و میدان در اختیار هر دو تیم قرار گرفت و دو تیم در تصاحب توپ و ایجاد موقعیت شرایط نسبتا مشابهی داشتند. بازی در نیمه نخست پر برخورد بود و موجب شد که داور این مسابقه در طول 45 دقیقه ابتدایی بازی سه بار از کارت زرد استفاده کند و بازیکنان دو تیم را جریمه کند. در نهایت نیمه نخست این مسابقه بدون رخ دادن اتفاقی خاص و با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم بدون اینکه بتوانند گلی به ثمر برسانند راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم هم دو تیم روند نیمه نخست خود را پیش گرفتند و این موضوع موجب شد که شاهد بازی کسالت آوری در نیمه دوم این مسابقه باشیم.تیم استقلال در تلاش بود با اتکا به ارسال‌های مهدی قائدی و امید به ضربات سر شیخ دیابانه مقابل پیکان به گل برسد اما در این نقشه موفق نبود. استقلالی ها که از این بازی خانگی تنها به پیروزی فکر می کردند، در دقایق پایانی شکل تهاجمی به خود گرفتند اما موقعیت های آبی پوشان به گل تبدیل نشد. 

هر دو مربی تلاش کردند در طول بازی دست به تعویض هایی بزنند تا شاید روند بازی را تغییر دهند اما این تعویض ها هم برای هر دو تیم بی حاصل بود. آرمان رمضانی، سید احمد موسوی و آرش رضاوند در نیمه دوم برای استقلال به میدان آمدند و در آن طرف میدان مهدی تار تار اسماعیل بابایی، امیرحسین جولانی و علی عبدالله زاده را به میدان فرستاد. تعویض هایی که در روند بازی تاثیر چندانی نداشت. 

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال و پیکان هر کدام از این بازی صاحب یک امتیاز شوند. 

کد خبر: 12103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =