پیروزی پرگل دختران ساپیا برابر نامی‌نو

تیم فوتسال زنان سایپا موفق شد در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال از سد تیم نامی نو اصفهان عبور کند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان در چارچوب هفته یازدهم خود امروز (شنبه) چهاردهم فروردین ماه پیگیری شد. در حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها تیم سایپا تهران که یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است، در ورزشگاه قیانوری تهران میزبان تیم نامی نو اصفهان بود.  

در این مسابقه شاگردانش شهناز یاری موفق شدند با حساب ۵ بر یک تیم نامی نو را از پیش رو برداشته و این حریف اصفهانی خود را با شکستی سنگین بدرقه کند. در دیگر دیدار این گروه تیم مس کرمان در دیداری نزدیک و تماشایی با حساب یک بر صفر مقابل تیم ملی حفاری که دیگر مدعی عنوان قهرمانی است تن به شکست داد. هیات فوتبال رودان نیز در بازی پرگل ۸ بر ۵ پویندگان شیراز را شکست داد.  

در گروه دوم این مسابقات تیم پالایش نفت آبادان ۱۰ گل به تیم هیات فوتبال اصفهان زد و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد و پارس آرا شیراز با حساب ۴ بر صفر مغلوب مس رفسنجان شد. دیدار هیات خراسان رضوی و رهیاب تهران نیز برگزار شد.

در پایان این هفته از رقابت ها در گروه یک تیم سایپا صدرنشین ماند و در گروه دوم نیز تیم مشهد با وجود عدم برگزاری مسابقه این هفته خود همچنان پیشتاز است.  

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال زنان روز جمعه برگزار خواهد شد.  

کد خبر: 12068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =