قائمی با خداحافظی عرصه را برای جوانان باز کرد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: فرهاد قائمی در اوج خداحافظی کرد تا عرصه را برای بازیکنان جوان تر باز کند.

به گزارش آتیه آنلاین، فرهاد قائمی بازیکن  تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد که از حضور در تیم ملی انصراف میدهد و به نوعی پس از یک دهه پوشیدن پیراهن تیم ملی از جمع ملی پوشان والیبال خداحافظی کرد. در همین راستا امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با آتیه آنلاین درباره خبر خداحافظی این دریافت کننده ملی پوش اظهار کرد: من با فرهاد قائمی درباره این موضوع و تصمیمی که گرفته بود صحبت کردم. من هم مانند بقیه اهالی والیبال از تصمیم فرهاد ابتدا شوکه شدم و باید جویا می شدم که علت این تصمیم چیست. 

وی ادامه داد: آنطور که فرهاد درباره این موضوع عنوان کرد این بود که برای این تصمیم دلایل شخصی و خانوادگی دارد و دوست دارد که زمان بیشتری در کنار خانواده اش باشد. از طرفی او معتقد است که بازیکنان جوان تر و توانمندتری در حال حاضر در ایران وجود دارند که می توانند جای خالی او را پر کنند. فرهاد از تیم ملی خداحافظی کرد که اولا بیشتر در کنار خانواده اش باشد و دوما عرصه را برای حضور بازیکنان جوان تر باز کند. 

خوش خبر اضافه کرد: به اعتقاد من فرهاد قائمی همچنان توانایی این را داشت که برای تیم ملی مفید باشد و به تیم ملی کمک کند. او بسیار منحصر به فرد و توانمند است و در سال‌های اخیر یکی از ارکان اصلی تیم ملی در مسیر رشد و جهانی شدن والیبال ایران، بوده است. با این حال باید به تصمیم این بازیکن احترام گذاشت. برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم و میدانم که همیشه هوای تیم ملی را خواهد داشت و آرزوی او هم موفقیت های تیم ملی به ویژه در مسابقات المپیک است. 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظر من، فرهاد قائمی در اوج از تیم ملی خداحافظی کرد و همواره در تاریخ والیبال از او به خوبی یاد خواهد شد. از طرفی در پست دریافت کننده بازیکنان خوبی داریم که شاید تجربه فرهاد را نداشته باشند اما از لحاظ فنی می توانند جانشینان خوبی برای ستاره گنبدی والیبال ایران به شمار روند. 

کد خبر: 11626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =