بی‌توجهی داور به کمک داور ویدئویی

باشگاه بارسلونا داور بازی ال کلاسیکو را متهم کرد که با نادیده گرفتن نظر داور VAR بازی را به نفع رئال مادرید درآورده است.

به گزارش آتیه آنلاین، بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی این هفته که بازی جذاب و پربرخوردی هم بود، در استادیوم نیوکمپ با نتیجه ۱-۳ مغلوب شد تا در اولین ال کلاسیکوی فصل بازنده شود. اما قضاوت مارتینز مونورا حواشی فراوانی داشت که اوج آن مربوط به اعلام پنالتی در نیمه دوم با خطاب کلمنت لانگله روی سرخیو راموس بود.

بارسلونایی ها معتقدند در این صحنه داور مخالف نظر VAR تصمیم‌گیری کرده است.

داور بعد از بازبینی صحنه این برخورد را پنالتی تشخیص داده و در نهایت راموس موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. اما حالا شایعاتی در مورد این تصمیم مشکوک شنیده شده که عصبانیت بارسایی‌ها را به دنبال داشته است. باشگاه بارسلونا متوجه شده که کمک داور ویدئویی به مارتینز مونورا توصیه کرده که این صحنه را پنالتی نگیرد. نشریه اسپورت مدعی شد از اتاق VAR به مونوئرا گفته شده که ابتدا سرخیو راموس روی کلمنت لانگله خطا کرده، اما داور توجهی به این صحبت نداشته و به سود رئال مادرید اعلام پنالتی کرد. مدیران بارسلونا قصد دارند به نحوی به فایل صوتی مکالمه بین داور و اتاق VAR دست یافته تا متوجه شوند دقیقا چه اتفاقی افتاده است. مدیران باشگاه متقاعد شده‌اند که دسیسه‌ای به رهبری ولاسکو کاربالو، مسئول تعیین داوران علیه بارسلونا شکل گرفته و او داوری را انتخاب کرد که به دشمنی با بارسلونا معروف است.

پیروزی این هفته رئال برابر بارسا، زیدان را به موفق‌ترین سرمربی رئال در الکلاسیکوهای برگزار شده در نیوکمپ تبدیل کرد. ضمنا این پیروزی موجب شد تعداد بردهای رئال به 97 در مقابل 96 برد بارسا برسد. بارسا نیز برای اولین بار بعد از سال 2008 دو الکلاسیکو پیاپی را واگذار کرده است و برای ششمین الکلاسیکوی متوالی نیز لیونل مسی گلزنترین بازیکن تاریخ این نبرد موفق به ثبت گل و یا پاس گل نشد. 

کد خبر: 1160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =