دیدار ایران و سوریه تماشاگر ندارد

دیدار دوستانه ایران و سوریه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در روز دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اولین دیدار خود را در سال جدید شمسی به منظور آماده‌سازی جهت شرکت در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳، مقابل سوریه برگزار می‌کند. این دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به انجام می‌رسد.

در همین راستا جلسه هماهنگی برای برگزاری این بازی، در محل ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه مقرر شد که دیدار ایران و سوریه بدون حضور تماشاگران به انجام برسد.

قرار بر این شده که تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان طی روزهای هفت و ۹ فروردین به روی اصحاب رسانه باز باشد. در این روز خبرنگاران و عکاسان می‌توانند ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین تیم دراگان اسکوچیچ را تماشا کنند.

همچنین کاروان تیم ملی فوتبال سوریه روز هفتم فروردین ماه به ایران می‌آید. برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاروان تیم با نظارت ویژه به هتل محل اقامتشان خواهد رفت و در همانجا تست کرونا گرفته می‌شود تا مشکلی برای برگزاری بازی وجود نداشته باشد.

همچنین فدراسیون فوتبال به دنبال راهکاری است تا بتواند سامان قدوس و علیرضا جهانبخش، ۲ بازیکن شاغل در فوتبال انگلیس را برای این دیدار به اردو دعوت کند. سخت‌گیری‌های موجود در کشور انگلیس باعث شده تا شرایط حضور این ۲ بازیکن در اردوی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام باشد.

کد خبر: 10876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =