از شکست‌ها درس گرفتیم و قهرمان شدیم

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن اظهار داشت:

به گزارش آتیه آنلاین، تیم بسکتبال گروه بهمن در پایان چهار ماه رقابت فشرده تیم های بسکتبال بانوان، توانست جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند. فریناز طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن بعئ ار کسب عنوان قهرمانی این مسابقات در گفت و گو با آتیه آنلاین اظهار داشت: هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیده بودند؛ شایسته کسب قهرمانی را داشتند و ما به خوبی می دانستیم که بین دو تیم مهرام و نارسینا هر کدام که در رقابت فینال حریف ما شوند ما کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به طی کردن یک چالش سخت برای رسیدن به جام قهرمانی، افزود: تیم مهرام تیمی پر مهره و بسیار سختکوش و با تجربه است. آن ها یک مربی خارجی بسیار فنی و تاثیر گذار روی نیمکت دارند و کادر فنی خوبی در این تیم فعالیت می کنند. می دانستیم عبور از سد تیمی مانند مهرام که در تمام فصل درخشیده بود، کار آسانی نیست. همان طور هم شد و ما به سختی توانستیم دو دیدار از سه دیدار فینال را ببریم و به جام قهرمانی دست پیدا کنیم. در بازی نخست فینال که تیم مهرام برنده شد، من به شدت از بازیکنانم و عملکردشان ناراضی بودم و احساس کردم نیاز به تغییراتی در تیمم وجود دارد. به همین دلیل در یک هفته باقی مانده تا فینال دوم سعی کردم تیم را به مرحله آماده تری برسانم. 

طائر پور درباره دو دیدار دوم فینال که به برتری تیم گروه بهمن همراه بود اظهار داشت: شاهد رقابتی بسیار تنگاتنگ و پایاپای بودیم. هر دقیقه پیروزی از آن یک تیم بود و باز تیم دیگر در صدد جبران بر می آمد. خیلی خوشحالم که بازیکنان من تا دقیقه پایانی بازی جنگیدند و مزد تلاش و زحمات خود را گرفتند. تیم گروه بهمن از روز اول برای قهرمانی پا به میدان نبرد لیگ گذاشته بود و بسیار خوشحالم که در نهایت به هدفی که داشتیم رسیدیم.

سرمربی تیم بسکتبال زنان گره بهمن با اشاره به اینکه تیمش روزهای متفاوتی را تا رسیدن به قهرمانی تجربه کرده است، گفت: در مرحله مقدماتی نتوانستیم همان تیم همیشگی باشیم و برخی شکست‌ها را متحمل شدیم. اما هدفمان برایمان مهم بود  و سعی کردیم از این شکست ها درس بگیریم و در ادامه راه آن ها را جبران کنیم.

کد خبر: 10859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =