جنگ پایانی دختران بسکتبال برای تصاحب جام

فینال لیگ برتر بسکتبال زنان فردا برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ برتر بسکتبال زنان ایران در حالی به روزهای پایانی خود رسیده است که این فصل به ‌دلیل شیوع ویروس کرونا، شکل و شمایل جدیدی را تجربه کرد.

دختران بسکتبال ایران بنا به تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون بسکتبال به طور متمرکز و در تهران تمامی مسابقات خود را برگزار کردند. این رقابت‌ها فردا (پنج شنبه) با برگزاری دیدار دوم فینال به ایستگاه پایانی خواهد رسید البته اگر تیم مهرام بتواند همچون فینال نخست به برتری برسد. 

پنج‌شنبه هفته گذشته در دیدار نخست فینال، تیم‌های  بسکتبال زنان مهرام و گروه بهمن به مصاف همدیگر رفتند. کوارتر اول این مسابقه با برتری ۲۰ بر ۱۲ مهرام به پایان رسید اما گروه بهمن در کوارتر دوم با حساب ۲۰ بر ۱۷ برنده شد تا اختلاف امتیاز را کم کند، کوارتر سوم هم ۱۹ بر ۱۵ به سود مهرام تمام شد. هرچند گروه بهمن در ابتدای کوارتر چهارم اختلاف را کم کرد اما در نهایت این مهرام بود که ۱۸ بر ۱۶ پیروز شد و در مجموع با حساب ۷۴ بر ۶۳ گروه بهمن را شکست داد. 

مهرامی‌ها در دومین مسابقه فینال فردا (۲۱ اسفند)  باید از ساعت ۱۴ به مصاف تیم گروه بهمن بروند. مهرامی‌ها در صورت شکست دادن گروه بهمن می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند، اما در صورت شکست خوردن مقابل بهمن تکلیف قهرمانی به بازی سوم می‌کشد. 

این دیدار در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و پیش از فینال نیز نارسینا و پالایش نفت آبادان برگزار کننده دیدار رده بندی خواهند بود.

کد خبر: 10730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =