پیروزی ارزشمند چلسی مقابل اورتون

تیم فوتبال چلسی در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر جزیره تیم اورتون را شکست داد و پیروزی دیگری را در کارنامه «توماس توخل» به ثبت رساند.

به گزارش آتیه آنلاین، درحالیکه بیستمین هفته رقابت های لیگ برتر درحال برگزاری بود، «توماس توخل» جانشین «فرانک لمپارد» در تیم چلسی شد و بلافاصله یک روز بعد هدایت آبی‌های لندنی برابر ولورهمپتون را برعهده گرفت و دربازی نخست با تیم جدیدش با تساوی بدون گل متوقف شد.

اما چلسی در چهار دیدار بعدی با اندیشه‌های این مربی تیم های برنلی، تاتنهام، شفیلد یونایتد و نیوکاسل را  یکی پس از دیگری مغلوب و ۱۲ امتیاز به اندوخته‌هایش اضافه کرد.

در ادامه راهبری توخل، چلسی در هفته بیست و پنجم مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت و با تساوی یک بریک متوقف شد و پس از آن نیز برابر منچستریونایتد به تساوی بدون گل بسنده کرد.

اما امشب توخل با شاگردانش دوباره در لیگ برتر بزرگی کرد و تیم آماده اورتون را با «کارلو آنجلوتی» سرمربی مشهورش در «استمفورد بریج» شهر لندن شکست داد.

در این دیدار که با نتیجه ۲ برصفر تمام شد ابتدا «بن گادفری» مدافع کناری اورتون دردقیقه ۳۹ به اشتباه دروازه خودی را گشود و «جورجینیو» هافبک ایتالیایی چلسی نیز در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی گل دیگر آبی های لندن را به ثمر رساند.

چلسی با کسب این پیروزی ۵۰ امتیازی شد اما جایگاه چهارم این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر بدون تغییر باقی ماند. اورتون نیز با قبول این شکست و ۴۶ امتیاز اندوخته خود جایگاه پنجم این جدول را نزد خود نگه داشت.

بی شک «جوردن پیک فورد» سنگربان ملی پوش اورتون به رغم دریافت ۲ گل، عملکرد درخشانی در زمین داشت. این دروازه‌بان به تنهایی چندین فرصت مسلم گلزنی را از بازیکنان چلسی گرفت و مانع از گلزنی آنان شد.

اما این درخشش برای پیروزی تیمش کافی نبود و به دلیل اینکه دیگر بازیکنان این تیم نتوانستند از پس تاکتیک های حریف برآیند آنان در مجموع شکست را پذیرفته و زمین را ترک گفتند.

این درحالی است که یونایتد در حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر جزیره، شب گذشته تیم سیتی را درحالی با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد که این تیم در ۱۳ دیدار گذشته خود در این لیگ تمامی رقبای خود را مغلوب کرده بود.

کد خبر: 10518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =