شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه اعلام کرد از سهشنبه ۸ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی، ایستگاههای چهل تن دولاب، هفده شهریور، میدان قیام، بسیج و آهنگ در خط ۷ از مدار بهرهبرداری خارج میشوند و خدمات جایگزین رایگان با اتوبوس و تاکسی برای مسافران پیشبینی شده است.