نایبرئیس اتاق اصناف تهران از ادامه فعالیت این نهاد از ۱۵ فروردینماه خبر داد. به گفته او، اتاق اصناف همزمان با تصمیمهای استانداری تهران فعال خواهد بود. او همچنین تأکید کرد نظارت بر بازار در شرایط جنگی ادامه دارد و با گرانفروشی و کمفروشی برخورد جدی میشود.