برپایی میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در شهرداری کرمان

در راستای اجرای برنامه‌های اداره کل ارتباطات مردمی و خدمات نوین در برپایی میزخدمت در دستگاه‌های اجرایی، میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در محل شهرداری کرمان برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، امر پاسخگوئی و مشاوره به شکل‌های حضوری، تلفنی و مکاتبه یکی از رویکردهای اصلی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در راستای افزایش رضایتمندی و رسیدگی به سوالات و شبهات مخاطبین در زمینه امور بیمه‌های اجتماعی با محور تعهدات و خدمات سازمان تامین اجتماعی و فرایندهای مختلف کاری آن است. به این منظور و در ادامه فعالیت‌های عمومی بابت استقرار میزهای خدمت در نمایشگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها به مناسبت‌های مختلف، از ابتدای سالجاری در برنامه‌ای مدون و سازماندهی شده به شکل متمرکز و همسو با سراسر کشور، برپایی میزهای خدمت در دستگاه‌ها و ادارات مختلف و بانک‌ها با هدف تقویت خط مشی پاسخگویی به مخاطبان آغاز شده است و میز خدمت این هفته در شهرداری کرمان برگزار شد.

موضوعاتی که در این میز خدمت مطرح شد عبارتند از چگونگی بررسی و احتساب سوابق ناموجود، بازنشستگی زنان، شرایط بازنشستگی طبق ماده ۱۰۳، مفاصاحساب، قوانین مرخصی زایمان ، از کار افتادگی و ... در نهایت نسبت به معرفی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، اپلیکیشن تامین من، معرفی انواع بیمه‌های خاص اعم از دانشجوئی، دختران فاقد شغل، زنان خانه دار، آزاد و اختیاری و همچنین توزیع بروشورهای مرتبط با موارد مذکور ، اقدام شد.

کد خبر: 74177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =