به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، محمدحسن وکیل زاده با بیان اینکه بیمهشدگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش کیفیت و سهولت در اخذ نوبت غیرحضوری از مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان و به منظور اجرای برنامههای ارتقای خدمت رسانی بهتر و بیشتر، بیمهشدگان جهت دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر استان میتوانند علاوه بر استفاده از سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز با شماره ۴۴۹۵۵ (با تلفن ثابت) و ۰۱۳۴۴۹۵۵ (با تلفن همراه) و از طریق کدهای دستوری (USSD) ۴*۱۴۲۰*۱۳#* و #۲۴*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* استفاده و اقدام کنند.
براساس این گزارش بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند علاوه بر سایر روشها (وبسایت Nobat.tamin.ir - Nobatdgilan.tamin.ir –
اپلیکشن رایطب) و شماره تماس های قبلی نوبت دهی الکترونیکی هر مرکز درمانی، برای دریافت نوبت غیرحضوری هر روزه از ساعت ۶ صبح استفاده کنند.
با توجه به درخواست های بیمه شدگان از اول خردادماه سالجاری ساعت نوبت دهی کلیه سامانه های نوبت دهی غیرحضوری مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان از ساعت ۶ صبح است.
نظر شما