برپایی میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان در بانک ملی

با هدف شفاف سازی سیاست‌های سازمانی، میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با حضور ادارات ارتباطات مردمی و خدمات نوین، امور مستمری‌ها، امور بیمه‌شدگان و بازرسی در محل بانک ملی مرکزی شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان، اهم مواردی که در برگزاری این میز خدمت از سوی مخاطبین مطرح و مورد بررسی قرار گرفت عبارتند از:

1- پاسخگویی به مسائل حوزه بازنشستگی پیش از موعد زنان

2- تشریح و تبیین خدمات سازمان در حوزه بیمه فراگیر خانواده ایرانی

3- تشریح خدمات غیرحضوری سازمان از طریق سامانه es.tamin.ir و اپلیکیشن تامین من

4- بررسی مسائل و مشکلات مربوط به رسیدگی ادعای سابقه

کد خبر: 71587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =