۱۱ هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تا پایان سال ۱۱ هزار و ۱۴۵ متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی این استان اضافه خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، روح اله سهرابی گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی راهبرد مهم سازمان تامین اجتماعی است و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ظالمانه، از تکالیف خود در حوزه توسعه خدمت‌رسانی غافل نشدیم و نه تنها کاهش خدمات نداشتیم بلکه بیش از همیشه افزایش خدمات را در سازمان تأمین‌اجتماعی رقم زدیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: عملیات ساختمانی دو انبار دارویی در بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه و شازند هر کدام به متراژ ۹۵۰ و ۸۵۰ متر مربع به پایان رسیده و در حال تجهیز هستند.

سهرابی افزود: عملیات اجرایی سه درمانگاه در بیمارستان شازند، بیمارستان شهید چمران ساوه و شهرستان محلات طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ۵۰ درصد است.

وی گفت: پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان چمران به متراژ ۳۴۴۵ متر مربع با اعتبار اولیه هزار میلیارد ریال، پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان شازند با اعتبار اولیه یک هزار میلیارد ریال و متراژ ۳۳۵۰ متر مربع و درمانگاه تخصصی محلات نیز با اعتبار اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال و متراژ ۲۵۵۰ متر مربع در حال انجام هستند و ان شاءالله تا آخر سال‌جاری آماده بهره‌برداری خواهند شد.

کد خبر: 71535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =