به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری بیان کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینههای جستوجوی شغل و اتصال سریع کارجویان به کارفرمایان و همچنین رضایتمندی مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار، امسال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهاندازی شد که بخش استانی این سامانه نیز در هرمزگان فعال است.
او ادامه داد: این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفادهکنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: با راهاندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصتهای شغلی را بارگذاری کرده و کارفرمایان فرصتهای شغلی مورد نیازشان را به ثبت میرسانند، کارجویان نیز میتوانند به مرور رزومهها و توانمندیهای خود را در سامانه بارگذاری کنند، نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابیها در کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بستر انجام می شود.
مجتبی معین وزیری یاد آور شد : سامانه جستجوی شغل به نشانی shoghl.mcls.gov.ir بر سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایت این اداره کل قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می توانند برای اطلاع از فرصتهای شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.
نظر شما