توقیف محموله سنگین کالای قاچاق در ماهشهر

فرمانده مرزبانی ناجا کشور از توقیف یک فروند شناور تجاری و کشف ۳۳۰ میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق توسط مرزبانان خوزستان در آب‌های شمالی خلیج‌فارس (ماهشهر) خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی نیروی انتظامی ضمن ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی، انتظامی، سایر ادارات، سازمان‌های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده قاچاق ایجاد کرده و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمین ایران اسلامی را به کار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا مرزبانان استان خوزستان مستقر در آب‌های سرزمینی کشور در منطقه ماهشهر با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار مرزی و ایجاد گشت‌های مستقر دریایی در منطقه حوزه استحفاظی و کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمالی خلیج‌فارس، دو قاچاقچی را در این راستا دستگیر کرده و موفق شدند که یک فروند شناور باری را که حامل محموله سنگین از کالای قاچاق بود، متوقف و قاچاقچیان و سودجویان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات و بازرسی از شناور توقیف شده، انواع گسترده کالای قاچاق مختلف شامل لوازم‌خانگی، برقی و صنعتی را به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان از قاچاقچیان و مخلان اقتصادی کشف کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانان قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای آبی و خشکی برخورد می‌کنند، گفت: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند که امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر زمان ممکن است و با یاری خداوند متعال عرضه را بر سودجویان و قاچاقچیان در مرزهای کشور تنگ‌تر خواهیم کرد.

کد خبر: 9956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =