مراجعه به پزشک در کاشان سه برابر میانگین کشوری است

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۸۰۰هزار نفر با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی از خدمات درمانی ارائه شده بهره مند شدند، گفت: به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ میلیارد ریال بابت خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در کاشان پرداخت می شود که سه برابر میانگین کشوری است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی محمد حق پناه در گفتگو با خبرگزاری ایلنا تاکید کرد: همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کاشان چاپ دفترچه بیمه برای همیشه متوقف شد.

حق پناه اذعان داشت: ممکن است شروع این طرح با مشکلاتی مانند کندی و یا قطع اینترنت و یا زمان بر بودن نسخه پیچی الکترونیکی همراه باشد.

وی از راه اندازی هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی کاشان در سال آینده و با ظرفیت ۱۲ اتاق دوتختی خبرداد و گفت: ۲۰۰  میلیارد ریال اعتبار صرف شده در راستای افزایش کیفیت خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی به ویژه بخش زنان و زایمان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان اضافه کرد: بخش ان ای سی یو بیمارستان شبیه خوانی کاشان نیز با ظرفیت چهار تخت برای نوزادان نارس که پس از تولد نیازمند مراقبت های ویژه هستند، با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

حق پناه با اشاره به ارتقاء پلی کلینیک بوعلی با هدف انجام برخی از جراحی های محدود افزود: یکی از در خواست های مدیریت درمان کاشان که از طریق رایزنی با  وزراتخانه در حال پیگیری است بهره برداری از دی کلینیک بوعلی و افزایش رفاه بیمه شدگان تامین اجتماعی منطقه شمال استان اصفهان است.

وی با اشاره به طی شدن مراحل جذب و به کار گیری ۷۶ نفر برای تکمیل کادر اداری و درمانی مدیریت درمان منطقه کاشان اظهار داشت: این افراد از طریق برگزاری آزمون و طی  کردن مراحل تخصصی علمی و گزینش جذب شده اند.

کد خبر: 9583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =